Samlefordele????

TDC kører i øjeblikket en kampagne, Mit TDC.. med hjælp fra godt betalte kendisser.

TDC slår meget på "samlefordele" forstået sådan at der er fordele ved at have al sit teknologihejs samlet under een hat. Besnærende tanke, kun at have en udbyder til alt. Men hvor er fordelene? For mig?

Jeg har Home Trio og er godt tilfreds med det selvom det ikke er billigt, og langtfra fejlfrit.

F.eks. har TDC play via TV har aldrig virket trods utallige henvendelser, sammenlagt dage! er der brugt på support.

Det har jeg så endegyldigt opgivet, Spotify er tusind gange federe alligevel!

Men tilbage til samle"fordelene":

Jeg har pt. et Telmore (TDC søsterselskab???) abonnement.

5 timers tale, 3 GB data, pris 149 kr. md. Hvilket rigeligt opfylder mit behov.

Tilsvarende hos TDC, 4 timers tale, 5 GB data, pris 299 kr. md.

Hvor er det lige "samlefordelene" er for mig?

Jeg kan sagtens se fordelene for TDC men savner en TDC ansat til at forklare mig om mine fordele, hvis jeg nu skulle have misforstået det hele.

Venlig hilsen

Valley 72

7 Kommentarer

Savner stadig en TDC ansat der kan forklare mig fordelene ved et samleabonnement?

Har du overvejet at ringe til TDC ?

Dette forum er hovedsageligt ment som et kunde til kunde forum og TDC's ansatte har andet at lave end konstant læse nye indlæg.

Jeg ved at de af og til er inde og læse,men igen.

Ring til dem.

Jeg er ganske enig i din frustration,det skal der slet ikke være nogen tvivl om.

Det er blandt andet også derfor at jeg ikke har min mobil ved TDC,det er alt for dyrt.

Jeg har også svært ved at se fordelene med samlerabatten.

Så jeg er også spændt på at se svaret fra en TDC ansat.

Vi har haft det hele samlet i flere år med Home trio og 2 mobil mobil telefoner i pakken. Så det er en fast abonnementpris + forbrug på mobiltelefonerne. Det tdc reklamer med har vi jo haft hele tiden, så hvad er nyt? Bortfalder det faste abonnement på telefoni, når man betaler 1 kr. pr opkald?

Det er ikke kun et forum for TDC kunder, for jeg kan da se at TDC ansatte af og til går ind og svarer på spørgsmål, og jeg har også selv af og til fået svar fra en ansat. Men det her spørgsmål har vi netop ikke fået belyst. Hvor ligger fordelene ved at samle hos TDC?

IngeBJ skrev:
Det er ikke kun et forum for TDC kunder, for jeg kan da se at TDC ansatte af og til går ind og svarer på spørgsmål, og jeg har også selv af og til fået svar fra en ansat. Men det her spørgsmål har vi netop ikke fået belyst. Hvor ligger fordelene ved at samle hos TDC?

Jeg har heller ikke skrevet at det kun er et forum for TDCkunder.

Jeg skrev at det hovedsagligt er ment som et kunde til kunde forum...

Jeg er bekendt med at ansatte  hos TDC,læser og kommentere på indlæg.

IngeBJ skrev:

Hej Inge

Når TDC ansatte lejlighedsvis svarer i dette kundeforum, er det ofte i deres fritid. Ikke altid, men ofte.

Hvis du virkelig vil være sikker på, at få et svar fra en TDC-ansat, vil jeg anbefale dig at ringe til Hotline eller skrive en mail. http://tdc.dk/kontakt/

Edith tilført:

Her forklarer Patrick, hvorfor tdc-ansatte ikke kan svare på alt.

/t5/Os-med-TDC/L%C3%A6ser-l%C3%A6ser-ikke-svarer/m-p/69441#M2083

Det er ligemeget med at skrive til dem i mail, de svare ikke aligevel.

Har opsagt mit hometrio og mobil, sparer massere penge nu.  DROP TDC LORTEFIRMA

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P