Sælgerne holder mere end de lover

Umiddelbart før jul ringede jeg og opsagde vores fastnetnr. hos tdc. Det kunne jeg også godt gøre, men sælgeren i den anden ende kunne se, at jeg også havde bredbånd hos tdc. Ja, endnu da - jeg har lige fået et tilbud fra en anden udbyder, som kunne give mig bredbånd for 199 kr. pr. md. for samme hastighed, så det var et spørgsmål om kort tid inden jeg også opsagde mit bredbånd hos tdc.

"Du kan få den samme pris hos os," var svaret. OK - tænkte jeg, det var sgu da nemt at spare 115 kr. hver måned. 

Og så var der det med fastnetnummeret. Han foreslog at køre fastnettelefonen over nettet - det kunne gøres for 1 kr. pr. opkald, men til gengæld kunne man så snakke en hel time for den krone. Det blev en deal, og jeg sluttede med at opsummere, hvad vi havde aftalt, og at det hele skete den 27.12., og at der ingen gebyrer var i forbindelse med de to ændringer.

Men goddaw mand. Bekræftelsen kommer og "selvfølgelig" er der et konverteringsgebyr pålagt på 495 kr. Sur, sur, sur...

Det var den ene ting. Den anden var, at han havde glemt vores aftale med telefon via bredbånd. Det ringede jeg ind - ventetid 1½ time - og brokkede mig over mandag i uge 1 og fik så at vide at det kunne de godt lave, men at der blev pålagt et gebyr her også.

Så tændte jeg af!

Jeg skal ikke her nævne, hvad jeg sagde, men konklussionen blev, at supportmedarbejderen ville forelægge sagen for sin chef og ringe til det mobilnr., som jeg gav ham. Det er nu snart to uger siden, og intet er sket siden.

Hvad er det for en service at give trofaste, mangeårige abonnenter.

Det er simpelthen for dårligt, tdc, som ovenikøbet i den alenlange ventetid har den frækhed at komme og fortælle mig hver andet minut, at de beklager og ønsker at forbedre ventetiden.

Jeg afventer et svar fra tdc på dette indlæg - og det snarest muligt.

2 Kommentarer

Hej ilprebzi

Velkommen til TDC-forum.

Og nu tænder jeg af!Blinkende humørikon

Jeg tror desværre nok, at du har misforstået formålet med dette forum. For det meste er det andre kunder der sidder bag tasterne.

Du er meget velkommen til at skrive om din dårlige oplevelse med TDC, men da det er et kudeforum, har jeg svært ved at se, hvad andre kunder kan hjælpe med i denne sætning:

Jeg afventer et svar fra tdc på dette indlæg - og det snarest muligt.

Jeg anbefaler dig derfor at klage det rigtige sted.

Forbrugsklager = samtale/trafik/datakald, MB forbrug, tyveri eller misbrug 

Øvrige klager   = Alle andre typer af klage

Redigeret dette indlæg 24/9/2012

Jeg har flyttet denne tråd fra "Retningslinier" til "Os med TDC"

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

hej ilprebzi

Jeg har læst dit indlæg og vi kan hurtigt blive enige om at her er der sket et svigt i den forventede kundeservice, også omkring hvad du er blevet lovet.

Den eneste vej for dig er direkte henvendelse til kundeservice tlf. 80808010

Overskriften på dit indlæg burde rettelig hedde: Sælgerne lover mere end de holder.

Som MajaH allerede har svaret dig kan vi brugere ikke gøre meget andet end at opfordre dig til direkte henvendelse til TDC

Held og lykke jeg håber det går iorden for dig.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)