Sælger TDC ikke ekstratjenester på net?

Nu har jeg gennemtrawlet hjemmesiden for at kunne finde et stad hvor man kan bestille ekstraservises på net.

Men alle sider ender i en blindgyde, uden hjælp til at komme videre endsige bestille en service. Er der nogen der kan svare på hvordan man kommer igennem til TDC uden at hænge i ulideligt lange ventetider på telefonen?

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej træt_kunde

Jeg er i tvivl om, hvad du mener med ekstratjenester på net?

Vil du uddybe, så skal jeg forsøge at hjælpe.

Jeg kan give dig en oversigt over, hvor der er kortest ventetid på vores telefoner:

51iA7B0400AC6B08352

Hvis du ringer, når der er grønt, er ventetiden kortest. Men lige nu skulle der være gult og der er ingen ventetid lige nu.

Hilsen

Patrick

Hej Patrick!

Jeg har netop fået bredbåndstelefon og ville gerne have "vis nummer". Jeg kan heller ikke finde noget sted på nettet, hvor jeg kan tilmelde dette - evt. "fri weekend".

Vh. Preben

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Angelika har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Preben

Tak fordi du har valgt at stille dit spørgsmål på TDC Forum.

Jeg vil tillade mig at henvise dig til nedenstående tråd, der handler om det samme. Muligvis kan du bruge svaret derfra:

/t5/Telefoni/vis-nr/m-p/2897#M131

Hvis ikke dette svar hjælper dig, er du naturligvis velkommen til at kommentere dette indlæg.

'

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P