Saldomax og bondefangeri

Kan det virkelig passe, at fordi jeg har smidt et saldomax på mine ungers telefoner, så bliver de fuldstændig spærret, når de når grænsen? Jeg har med vilje tilvalgt TDC til TDC der gør at de kan ringe gratis til vores lille familie, samt fri sms, netop for at de stadig skulle kunne bruge telefonerne, selvom de bruger 50 kr. udover hvad der er dækket af abbonnementet.

Jeg er helt med på, at de ikke kan gå på nettet, sende MMS und so weiter, men come on... Jeg betaler 50 kr. om måneden for fri sms, men får reelt ikke fuldt udbytte af varen, blot fordi jeg ønsker at holde styr på deres forbrug?

Jeg føler mig sgu lidt snydt, det må jeg indrømme. Overvejer at skifte tilbage til CBB, for der betyder fri sms, fri sms, uanset om der er mere taletid tilbage.

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Saldomax indebærer en komplet spærring af alle mobiltelefonens funktioner, i tilfælde af at man når det aftalte loft. Dette er en sikkerhedsforanstaltning, der forhindrer mobiltyve, og lignende, at bruge betalingsservicer på brugeres bekostning.

For at åbne op for mobilen, skal du blot kontakte vores kundeservice, og oplyse den kode, der blev aftalt ved oprettelse af saldomax.

Du kan selvfølgelig altid vælge at hæve loftet, eller helt afmelde dig servicen, hvis den ikke passer ind i jeres forbrugscyklus.

Hvis det blot er for at kunne kontrollere dine børns forbrug, vil jeg anbefale dig blot at bruge selvbetjeningen. I selvbetjeningen, vil du bl.a. kunne følge med i forbruget og mange andre funktioner. Du kan læse mere her: https://selfcare.tdc.dk/?csref=__p_mit_forside_VAS_selvbetjening

Kontaktoplysninger til vores kundeservice, finder du her: www.tdc.dk/kontakt

Skriv endelig, hvis mit svar ikke var tilstrækkeligt.

Alex

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P