Sagem router

• dop
  • 0 kommentarer
Hej TDC Har en Sagem router Pack Sagem F@st 3504, der volder nogen problemer. Kobler af i tide og utide. Er ude afstand til at tilkoble mit hjemmenetværk på (TV, Blu Ray DVD o.s.v.). Er dette et kendt problem? Hvis det er, hvad er løsningen? Har tilsyneladende mistet/glemt mit brugernavn og password til routeren. Det jeg oprindeligt har noteret fungerer ikke. Hvordan kommer jeg 'ind' i routeren og checker opsætningen. Hører gerne fra jer. m.v.h. dop

7 Kommentarer

hej dop

Velkommen til TDC-forum.

Jeg tror desværre nok, at du har misforstået formålet med dette forum. For det meste er det andre kunder der sidder bag tasterne, og jeg tror ikke du skal forvente en tdc-ansat kontakter dig.Trist humørikon

Det du spørger om har jeg ikke forstand på, men jeg mener at kunne huske at brugernavn er admin og pasword kassen skal stå tom. Det skader vel ikke at prøve.

Jeg ser lige om jeg kan finde den tråd der omhandler dit proplem........jeg vender tilbage.

redigeret tilført:

Det er lidt trist læsning, men der er også lidt posetiv. bl. a svar 4 

/t5/Bredb%C3%A5nd/Vedvarende-problemer-med-routere-fra-Sagem/m-p/16257

hvis du søger lidt på forum, kan du måske finde mere.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Det majaH skriver er rigtig, Dit bruger navn er "admin" og password skal du ikke bruge, med mindre du har lavet det om.

men med det problem du beskriver vil jeg anbefale at du resetter din box, der sidder en kanp i bagpå.

når du så vil logge ind igen med dit trådløse net, så sidder der en makat i bunden mad dit netværks navn(SSID) og den password.

hvis din sagem router er ustabil, hvilket min også lige har været!

så gå ind og kig på tdc.dk/wifi der står løsningen!

Du skal ind og skifte kanal for routeren!!

håber du kan bruge det

hilsen jhm

Har levet med ustabil router i 6 md. nu.

Den er fejlmeldt indtil flere gange. problemet løses kortvarigt når jeg kontakter kundeservice, hvilket i alle tilfælde har endt med at en TDC mand har stået i min lejlighed og testet min forbindelse, og ikke fundet fejl.

Jeg har en teori om at routeren selv åbner for mange porte, og det kan den ikke håndtere.

Begrunder min teori med at en fabriksgendannelse altid løser problemet, men på et tidspunkt kommer det igen.

Det med Wifi kanalen holder heller ikke, for her køres der på kanal 6, og de andre trådløse i nærheden, ligger på kanal 4 og 8 som de nærmeste.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

forde, det ikke passer lige der hvor du bor betyder bare at du er heldig.

jeg køre selv på kanal 12.

men har er der rigtig mange der køre på kanalerner 6 og 8.

der er stor forskæld på hvor man bor.

Hej jeg fortsætter lige lidt med denne tråd, da jeg lige har købt en XBOX360.

da jeg satte den til fandt den min tråsløse forbindelse med det samme, så det var jo så nemt troede jeg.

jeg tappede mit netværks password ind og forsøgte at logge på uden held.

jeg prøvede derefter med kabel også uden held. jeg kan se xboxsens mac adresse på router websiden. men jeg får fejl hvergang jeg prøver at logge på. den siger den ikke kan få IP adresser fra routeren.

er nogle gode forslag.  høre at disse sagem modemer ikke just bliver rost. kan det være en fejl i denne

vh Smacen

De bliver ikke rost, og TDC vil ikke indse at deres produkt ikke virker optimalt.

Håber du får løst dit ptoblem. Har desværre ikke et bud.

Har heller ikke TDC længere...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P