Sådan søger du musik i TDC-Play Android med din SE. X-Peria x10i.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Munk har modtaget fra andre medlemmer.

• Deltager
  • 5 kommentarer
UPS.. [i] Jeg kom til ved et uheld, til at slette mit indlæg om hvordan du kan lave musiksøgning på TDC-Play Android App's,en med din X-Peria x10i mobiltlf. Så nu vil jeg forsøge at skrive, hvordan igen..

Jeg har ligesom mange andre ikke kunne foretage en musiksøgning [i] med/på TDC-Play Android App's,en. På min SE. X-peria x10i. Fordi jeg havde valgt Sony Ericsson's eget standard-tastatur, som tastatur.

Men jeg fandt frem til, at mens du er inde i TDC-Play App,en. og inde i søgefunktionene skal du i 1-2 sek. Trykke på tekstfeltet, så kommer teksten Rediger tekst frem og nedenfor står der Inputmetode som du derved trykker på. Så vil du således kunne vælge imellem flere Tekstskrivnings programmer, men du skal vælge Android-tastatur. Når du så skriver et F.Eks. Et kunstnernavn i skrivefeltet skal du derefter trykker på Enter på dit tastatur.

Det vil kort sagt sige at du have forvalgt Android-tastatur på din SE X-Peria x10i mobil, for at kunne benytte søgefunktionen i TDC-Play Android.

Jeg håber at det vil være en hjælpende hånd for andre herinde, som har haft de samme problemmer som jeg har haft..

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)