Sådan låser du dit Huawei-modem op

Ja, sådan står der på siden om brug af Mobilt bredbånd.

Jeg fulgte anvisningen, og da jeg skulle åbne pogrammet som jeg havde downloaded, spurgte den om koden ----- hvad for en kode ???

3 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Joergen-2650 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Store-Ib

Den kode du nok skal bruge er din IMEI kode

som du finder bag på den æske hvori modemet var i.

Har du ikke den så se på dit modem´s bagside der står

IMEI: koden

Det gør den på mit HUAWEI E220

Hej Jørgen !

Desværre var der ikke noget nummer, men jeg fandt ud af at jeg skal have koden via TDC Simlock, så dem skrev jeg til.

Deres svar var noget af det tyndeste jeg har hørt længe. De skal have koden fra producenten så det kan godt tage noget tid (burde der ikke være en kode med til TDC når de modtager produktet, som så kan bruges når det skal låses op efter et halvt år)

Nå, nu venter jeg så bare, måske jeg skal kontakte Teleankenævnet for at høre dem om det er en ok fremgangsmåde ;-)

Erik

Hej

Jeg har sendt en mail til simlock@tdc.dk den 20 dec. 2010 og har kun fået dette svar:

Tak for din henvendelse til TDC Simlock,
Vi arbejder på at fremskaffe den ønskede kode, men der kan forekomme længere svar tid, da
det er nødvendigt at bestille de ønskede oplysninger direkte fra producenten.
Vi beklager ventetiden, men håber på din forståelse for at vi ikke kan behandle sagen før vi har modtaget de oplysninger vi ikke selv har tilgængelige.

Venlig hilsen

Nicki Fynbo Hansen
Simlock
Konsulent
nify@tdc.dk

...så er det jeg spørger - hvad kan man ellers gøre???

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)