Router til TDC box & Multibox

• MI6
  • 0 kommentarer
Hej

Jeg har trukket et langt netværkskabel fra min TDC box og frem til et værelse. herfra har jeg sat en router med Wifi op, for at splitte signalet til to andre rum hvor jeg har Multibox på. Dette for at slippe for at trække kabler ud til hver eneste multibox, som vil koste meget ledning og se tosset ud. herudover rækker Wifi signalet heller ikke ordentligt så wifi/routeren yder hjælpe på distancen.

Men signalet fryser konstant på de tv som er koblet på med multibox efter denne router.

Skal der konfigureres noget i TDC boxen eller routeren ?

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

MI6 skrev:
Skal der konfigureres noget i TDC boxen eller routeren ?

Ikke umiddelbart, hvad er det for en router?

Du burde i øvrigt ikke benytte router-funktionen (WAN-porten på routeren) men i stedet smide kablerne i en almidelig lan-port, hvilket du måske også har gjort.

Hej

Routeren er:

http://www.sitecom.com/wireless-router-150n-x1/p/839

Jeg har prøvet TDC box til Lan/router  -  Lan/router til Multibox    (altså LAN/LAN udgangene)  Men intet held.  Ved denne løsning kan jeg så heller ikke bruge Wifi løsningen hvilket var en del af ideen.

?????

Har læst lidt på forwarding.. er det den vej jeg skal researche ? ???

Omdømme 2

Ok.

Prøv at slutte dine Multiroom's direkte til Homeboxen for at se om det kører fint på denne måde.

Nej, det har ikke noget med forwarding at gøre.

Hej

der er intet galt med multiboxen. Hvis direkte connectet, uden Router/switzch så er der ingen problmer. Det påstår når Jeg sætter forsøger at splitte signalet via router/swi

Omdømme 2

Ok. Du må prøve med en anden switch, og ikke en router.

Hilsen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P