Router-konfigurations-side ikke tilgængelig?!

Hej!

Jeg har et stort problem...

Har af visse årsager brug for at få adgang til min routers konfigurationsside, men kan simpelthen ikke få adgang til den. Jeg starter med at gå ind på start > kør > "cmd" > "ipconfig" for at finde ud af hvad standartgatewayen er. 192.168.1.1 i mit tilfælde, men når jeg skriver den i min browser (google chrome, men har prøvet internet explorer) så kommer den bare op med "Ups! Google Chrome kunne ikke oprette forbindelse til 192.168.1.1". Hvad i alverden kan problemet være?

loonie300

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jk44 har modtaget fra andre medlemmer.

forudsat at det er et privat abb. du har så skriv http://192.168.1.1

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Velkommen på TDC-forum

Det ser rigtig ud, det du har forsøgt. Husk det skal være en kablet forbindelse du skal anvende.

Men ellers må vi håbe der er andre brugere der har forslag.

Hej

Jeg har pludselig samme problem. Routeren har kastet den gamle opsætning med et andet ip range og SSID. Nu hedder den pludselig INTERNET med ip 192.168.1.1 men jeg kan ikke tilgå den med kabel - Hvad sker der??

Omdømme 2

Hedder den Internet er det en erhvervsløsning og du kan IKKE komme ind og ændre opsætning i routeren

OK tak for info. Er det kundeservice der skal gøre dette så?

mvh

Omdømme 2

På erhverv skal der bestilles konfigurations ændring som bliver faktureret med omkring 1000 kr. Dette bliver faktureret til betaler af linien. Årsagen er at der ofte er tale om hjemmearbejdspladser hvor tdc garantere for sikkerheden overfor virksomheden. Derfor vil det oftest være virksomheden der skal bestille en ændring og dermed også betale for det.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)