Svar

router kodeords gendannelse?

Hvis der er nogle der ved hvordan man gendanner sit kodeord til sin router så vær venlig at smide et svar ind, har nemlig virkelig brug for at gendanne mit kodeord til min router fordi jeg bruger den rimelig meget, på forhånd tak hvis der er nogle der ved hvordan man gør [i]

icon

Bedste svar af Joachim1 29 marts 2011, 11:36

Hej KrinGeLio

Hvis du har en TDC Box/HomeBox så er det på samme måde som miela beskriver med at resette routeren, og derefter kan du logge ind med brugernavn: admin, password: blank (altså tomt)

Har du i stedet en Netgear router som tidligere blev leveret med en TDC forbindelse, vil password efter reset være ordet "password" uden (") selvfølgelig Glad humørikon

Mvh Joachim

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

hej,

hvilken router her du?

på tdc homebox og tdc box skal du bare resette routeren, der sidder en knap bagpå. du finder så derefter koden i bunden af routeren.

på andre kan du også resette boxen, men her skal du også ind og lave et nyt kode. i selve ruteren.

jeg kan ikke beskrevie det nærmere, for der skal jeg bruge hvilken router du har.

jeg vil prøve at se om det virker Glad humørikon mange tak hvis det gør... vil melde tilbage om en uges tid eller noget lignende

mente forresten kodeordet til at komme ind i routeren fra computeren, glemte vist at sige det Humørikon med tunge

Hej KrinGeLio

Hvis du har en TDC Box/HomeBox så er det på samme måde som miela beskriver med at resette routeren, og derefter kan du logge ind med brugernavn: admin, password: blank (altså tomt)

Har du i stedet en Netgear router som tidligere blev leveret med en TDC forbindelse, vil password efter reset være ordet "password" uden (") selvfølgelig Glad humørikon

Mvh Joachim

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P