Ros til TDC Play

• Deltager
  • 8 kommentarer
Hej [i]

Jeg har kun ros til Tdc for TDC Play. Det fungerer bare fint hos os det hele. Jeg er ikke stødt på noget som ikke gør. Når jeg læser andres indlæg her på siden er det kun negative meldinger. Derfor synes jeg også der er nogle der skal rose når det bare kører. Jeg synes det er så smart at man kan side med pcen og planlægge nye optagelser. Hvis man er ude efter at finde en god film på en af de mange kanaler vi har så trykker man på film og der bliver vist en række, og man får af vide hvorlænge det varer inden den starter og man kan sætte den til optagelse der. Det er så smart.

Hilsen IngeBJ.

1 Kommentar

Hej Inge og TDC

Først og fremmest.... Så godt initiativ :-). Jeg vil også gerne benytte chancen for at rose lidt.

Jeg havde problemer med at få det nye TDC Play til at virke, men det er nu løst. Så en tak for venlig og hurtig besvarelse på min tråd fra TDC moderator.

Jeg vil gerne rose TDC Play for et tiltalende udseende. Jeg kan meget bedre lide den nye side, og så kan jeg særligt lide at jeg nu er færre klik fra mine playlister. TDC Play er i mange tilfælde en erstatning fra at købe den fysiske musik og så er det vigtigt at der er få klik ind til de samlede "album" som man selv gemmer.

Jeg har dog et forslag til en forbedring. Jeg er fx. kun bredbåndskunde og modtager ikke TV da jeg har nok i DR og streamer ellers fra Netflix m.fl. Så derfor ønsker jeg ikke at blive præsenteret for menuer som jeg alligevel ikke har adgang til som Film, Serier, TV og Mit Indhold som er ubrugeligt for undertegnet. Jeg er ser alle punkterne som et meget påtrængende forsøg på at sælge yderligere produkter til kunderne, men kan man ikke tilføje under indstillinger en menu hvor at menuer kan skjules?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)