Ros til Server folk på PLAY

Til en af de der TDC medarbejder der læser med: Du må godt lige printe det her ud og stikke i hovdet på en teknisk medarbejder på serven til PLAY hvis han ser for trist ud :-)

OK jubel og begejstring :-)

Efter nogle fejl(o bits JPG filer)på down loads ved Play er det komme op igen for ca en uge siden

Men ikke nok med det navne på ZIP filere er også blevet meget mere informativ

Det skal forståes at hvis man gik ind på over sigten for et band og bare hente hele album herfra så fik man bare en bunke ZIP filer med nummer altså

TDCPLAY_bandnavn_.ZIP

TDCPLAY_bandnavn_(2).ZIP

TDCPLAY_bandnavn_(3).ZIP

OSV

..... hvorfor en var den med mormor ??????

Nu får man

TDCPLAY_bandnavn_Det vores første album.ZIP

TDCPLAY_bandnavn_Jam i mormors køkken.ZIP

TDCPLAY_bandnavn_Live tur 2011.ZIP

Der er mormor :-)

Jeg vil geren have lov til at sige TAK :-)

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg ved at Chriz som selv skriver hun er TDC Play projekchef også er på forum, så hun ser det nok, og bliver nok også glad,

Jeg vil godt holde med dig, der er sket gode ting på Play her på det sidste.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey kai

Din besked er modtaget og sendt videre til de rette kodetigere og supportleoparden - er sikker på at det varmer på den sidste mandag i november Glad humørikon

Det var en kvik bruger på det uofficielle forum der gjorde os opmærksom på dette - for det var en fejl som var opstået i forbindelse med anden fejlretning. Det er en stor hjælp at opdage fejl og mangler ved tjenesten, når der pronto ligger en tråd.

Så bliv ved med det

DBH

Chriz /PlayPuma

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8