rødt kryds

når jeg skal se gamle tdc regninger kommer der et rødt kryds oppe i hjørnet,jeg har genindstalleret adobe og jave,men intet hjælper,nogen forslag

7 Kommentarer

Hej marley

Hvor?

I selvbetjening, webmail eller åbner du en gemt fil i en mappe på din pc?

Ser det sådan ud?

rødt kryds.jpg

Der er flere muligheder.

Det kan være filen er beskdiget, eller fjernet.

Det kan også være at windows ikke ved hvilket program der skal bruges. Højreklik. - Åben med.... -  Nederst på gardinet klikker på på "Vælg standartprogram...."   Vælg nu  programmet du vil åbne filen med. Da det er en regning, er det højst sansynlig en PDF-fil og der skal du vælge Adobe Reader.  Fjern markering ud for "Brug altid det valgte program til at åbne denne tybe fil med" .    (Du skal fjerne markeringen fordi Hvis du vælger et forkert program, kan du nå at stoppe, før systemet bruger din indstilling.)

Hvis du nu kan se din regning, skal du lukke det ned igen. Start forfra, men denne gang skal der være markering ud for "Brug altid dette pr.....osv." 

Det kan også være fordi systemet skal have lidt hjælp til at læse filen: Højreklik på det røde kryds. og på gardinet kan der evt. stå: Vis fil eller vis billede.

Husk: alle råd der følges i TDC-forum er på eget ansvar.

Hej,jeg kan ikke åbne siden,har kontaktet tdc og fik en forklaring som ikke hjalp.jeg har undersøgt om andre også har det problem og det er jo ikke nyt for tdc,de ved det godt men gør ikke noget ved det,sådan er tdc nemlig,fuldstændig lige glade med deres kunder.i søgefeltet skrev jeg regningsarkiv og der var mange der havde det samme problem,men hva når det er gamle regninger har de jo også fået deres penge.Nu lyder som om at jeg bare er pissesur,men tdc tvinger jo nærmest en til at betale over netbank og så kan man jo bare se sin regning i arkivet,men det kan man ikke,og det koster ca.200 i porto hvis man skal have tilsendt girokort og regning om året.

hej marley

Du skriver, at det ikke er for at være pissesur.

Det var nok ikke lige det svar jeg havde forventet, at du ville give.

Ok - så kan jeg fortælle dig, at det snerper hen i den retning for mig.

Du skriver "rødt kryds" og tilføjer to små linier der ikke fortæller en skid om hvad dit problem reelt er.

Ud fra det, tror du så, at vi andre brugere kan give dig et reelt svar, fordi du tror at andre brugere er tankelæsere, og gerne vil spilde deres tid på at hjælpe lige netop dig.  Iøvrigt kan jeg fortælle dig, at medarbejderne hos TDC,  ikke er og aldrig har været fuldstændig ligeglade med deres kunder, men hvis du har været ligeså negativ over for den medarbejder som du er i dit sidste indlæg. kan jeg godt forstå hvis du har fået et svar, du ikke kan bruge til noget. Min oplevelse er, at det altid kan betale sig, at henvende sig til diverse kundeservise medarbejdere i alle forskællige firmaer. Det skulle du måske prøve.

Undskyld til dig og alle andre, men der blev jeg sgu sur.Gal humørikon

Her slutter min deltagelse i denne tråd.

Hej Majah

Angående mit svar,så var det jo ikke dig jeg var sur på,tværtimod var jeg da glad for at du ville give dig tid til at hjælpe mig,så mange gange undskyld.Og det var firkanten med det røde kryds der var problemet,men problemet er ikke på den pc hvor jeg har windows xp kun på den jeg bruger med windows 7,så tjekker jeg bare

regningerne på min anden pc.Undskyld til dig og alle andre.

Venlig Hilsen Marley

Tak - Glad humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Hej marley

Prøv at opdatere ArdobeReader til nyeste udgave.

Hjælper det ikke, prøv i AdobeReader at ændre indstillingerne for hvordan PDF-filer skal vises, altså åbnes i browser eller åbne i AdobeReader.

Hvis du ændre indstillingen, kan det bagefter give problemer med at åbne PDF-filerne i e-boks, så skal det rettes tilbage igen.

Mvh

Kim

Hej Ksna

Tak for dit forslag,har lige genindstalleret adobe og prøvet det du sagde,men det virkede ikke,så nu har jeg opgivet.Jeg bruger bare min anden pc som har xp og der virker det,så må jeg bare printe de gamle regninger ud derfra.

Mvh.Marley

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P