Rød indikator/fjernbetjening

• Deltager
  • 4 kommentarer
Skal høre om der er andre der har har eller har haft problemer med fjernbetjeningen til ekstraboksen.

Når man betjener fjernbetjeningen lyser standby knappen rødt, og der kommer ingen rektion på tv, har skiftet 2025 elementer 4 gange da der KAN være fejl på disse, men uden held....

Er det en ny boks eller ny fjernbetjening, har prøvet og betjene den på hovedboksen, der virker den heller ikke for godt, så ... nogle bud eller er det 2 timers ventetid i TDC butik?

Peter Raakjær

7 Kommentarer

Har du læst brugsanvisningen grundigt?

Den grønne er til boksen og den røde til tv`et, hvis du har fået dem "parret".

Spørgsmålet er om DU har læst mit indlæg ordenligt, hvilken indikator som sidder til højre på fjernbetjeningen, er til TÆND OG SLUK, er det mon standby knappen til tv eller er det mon tænd og sluk knappen....

Uinteressante indlæg som har til formål at nedgøre min intelligens frabedes.

Peter Raakjær

Måske du lige skulle tage en slapper og opføre dig ordentligt!!!!!!!!!!!

Du taler om din fjernbetjening, hvilket jeg referer til.

Hold dig nu bare til noget du har forstand på, i stedet for at spilde min tid.

,
For lige at afslutte denne debat, og da du tilsyneladende er ny bruger, kan du læse lidt information her:

/t5/Retningslinjer-for-brug-af-TDC/Takt-og-tone-p%C3%A5-TDC-Forum/td-p/12

Husk fremover at formulere dine spørgsmål, så de er til at forstå,- så vil du få masser af god hjælp, især hvis man holder en ordentlig tone.

Dette vil afslutte mine kommentarer, men prøv evt. at kontakte TDC for dit problem.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej sniper / Peter Raakjær

Du er nød til at skrive ordentligt herinde på forum. Der er ingen som vil genere dig, blot forsøge at hjælpe dig.

Jeg læser ikke, at der er nogen, som vil "nedgøre din intelligens". Det er helt uden grund, at du farer sådan op!

Jeg vil gerne have, at du fremover husker at skrive ordentligt herinde. Hvis nogle skriver noget, du mener ikke er i orden, kan du lave en anmeldelse til mig, enten ved at trykke anmeld til højre for indlæg, eller ved at sende mig en PM med link og årsag.

Hilsen

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MacGyver har modtaget fra andre medlemmer.

Hej sniper og Elton.

Først - sniper er nok ikke mere ny bruger end dig selv, Elton - derfor bør begge nok læse det. 

Så såfremt i begge ikke vil starte det nye år på forkert måde/manér herinde, så køl lige af med en spand is.Blinkende humørikon

Hvad angår formuleringen på spørgsmålet .. Den er skam god nok, hvis man læser i bund, hvad skrevet står, og ikke kun overfladen af det....

Men tilbage til spørgsmålet. 

Da du, sniper, ikke har oplyst, hvilken boks, du har - hvilken er lig med forskellige fjernbetjeninger, kan det være derfor, at Elton evt. svarer, som blev gjort i første svar.

Alligevel - her er linket til pdf-brugermanual til begge typer fjernbetjeninger/bokse, så det muligvis kan hjælpe lidt. http://kundeservice.tdc.dk/privat/publish.php?dogtag=p_help_tv_ins_vejl

Før jeg fik skiftet min boks, lyste min gamle fjernbetjening også rød, hvis jeg havde trykket på knappen til venstre (venstre=tv/stb og højre=tænd/sluk -- på den nye er venstre knap tv og højre=tv-boks). Det kunne jeg dog stoppe ved at trykke på den venstre knap igen.

Til gengæld, efter at jeg har fået den nye boks, og dermed også en ny fjernbetjening, er jeg dog ikke stødt på flg. problem med at lyse rød.

Dog ville jeg kontakte Hotline, da de nok kan hjælpe mere.

Håber, at dette kan hjælpe dig.

Mvh

MacGyver

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8