Svar

Rød Harddisk lampe på homedisk

Hej Allesammen

Jeg har for ca en mnd siden fået sådan en homedisk  i huset ,og den fungerer også ok ,kan tilgåes fra pc, mac, iphone osv laver også backup over tid men er ok, Men dt der er problemet er at HDD lampen lyser rød og det er i min verden ikke et godt tegn , det er sket inden for de sidste 3 dage ca . er der no´gen der har et bud på hvorfor  , det skal siges at jeg har klikket på gendan data base i adv. instillinger ,men jeg mener den var startet med at lyse rød inden.  [i]  er der et bud

icon

Bedste svar af Stephen1 11 juni 2011, 16:49

Hej Jens

Det er godt at høre, at du fik grønt lys igen og kan køre videre Blinkende humørikon

I dette forum er der adskillige eksempler på forskellige typer småproblemer, hvor det har hjulpet at slukke for HomeDisken og tænde den igen, og i andre tilfælde har en "reset" hjulpet, så det er altid værd at prøve. Glad humørikon

- også god pinse herfra

Stephen

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej theman111

Har du prøvet at slukke HomeDisken - vente lidt - og så genstarte den?

Mvh Stephen

hejsa Stephen

ja faktisk uden held 3 gange , men dene gang resat jeg den ved at snuppe strømmen (fyha), og den har faktisk kørt en time nu med grøn lampe. så det gamle råd  tænd og sluk virkede også denne gang, jeg havde bare genstartet den fra webén de første gange.   håber den opfører sig ordenlig nu 

Mange tak for hjælpen og god pinse herfra

mvh Jens

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Jens

Det er godt at høre, at du fik grønt lys igen og kan køre videre Blinkende humørikon

I dette forum er der adskillige eksempler på forskellige typer småproblemer, hvor det har hjulpet at slukke for HomeDisken og tænde den igen, og i andre tilfælde har en "reset" hjulpet, så det er altid værd at prøve. Glad humørikon

- også god pinse herfra

Stephen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)