Svar

ris ros om indlæg og svar

det er fint man kan rose et indlæg men det vil nu værer meget rart at kunne rose et svar ??? eller kan man det ? hilsen erik ps tak tildig sthepen
icon

Bedste svar af Stephen1 5 juni 2011, 17:49

Hej Erik

Jeg ved ikke helt, hvor det er, du har kigget, men hvis jeg klikker på dit brugernavn (svarende til dette link: /t5/user/viewprofilepage/user-id/8755), så er der nederst en liste over "Senest uddelt ros", og der står de indlæg, du har rost. Lidt højere oppe på siden - i den højre kolonne, er der en anden liste, der viser "For nylig rost", og der står, at du har rost mig 3 gange.

På min brugerprofil kan jeg også se, at du har rost mig 3 gange.

Det ser således ud til at dine "synes godt om", er blevet registreret, som de skal.

Jeg tror ikke, at Patrick har nogle specielle tricks. Hans antal "ros"/"synes godt om" bliver talt sammen ligesom alle andres.

Mvh Stephen

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Erik

I TDC Forum anvendes betegnelsen "indlæg" både om spørgsmål og svar. Du kan således rose både spørgsmål og svar. Det gør du ved at klikke på teksten "synes godt om" til venstre for det enkelte indlæg (spørgsmål eller svar).

I TDC Forum er det indtil videre kun muligt at rose - ikke rise Blinkende humørikon

Mvh Stephen

hej igen igen nu har jeg rost dit svar med synes godt om men det blir ikke registret ved patrich han har 6 ros hvor alle de andre ikke har nogle mærkeligt for mig eller har han også et lille tricks der som med alle mails i konkurrencen hilsen erik
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Erik

Jeg ved ikke helt, hvor det er, du har kigget, men hvis jeg klikker på dit brugernavn (svarende til dette link: /t5/user/viewprofilepage/user-id/8755), så er der nederst en liste over "Senest uddelt ros", og der står de indlæg, du har rost. Lidt højere oppe på siden - i den højre kolonne, er der en anden liste, der viser "For nylig rost", og der står, at du har rost mig 3 gange.

På min brugerprofil kan jeg også se, at du har rost mig 3 gange.

Det ser således ud til at dine "synes godt om", er blevet registreret, som de skal.

Jeg tror ikke, at Patrick har nogle specielle tricks. Hans antal "ros"/"synes godt om" bliver talt sammen ligesom alle andres.

Mvh Stephen

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej begge

Jeg kan lige tilføje, at så længe jeg får min vilje på forum, vil der ikke komme mulighed for at uddele "ris". Jeg er af den faste overbevisning, at man kommer meget længere, hvis man har en positiv tilgang.

I øvrigt har ros den effekt, når vi rigtigt kommer igang med at bruge det, at vi vil kunne se om den som har svaret har fået meget ros. Det skulle kunne give en kvalitets indikator af svaret.

Jeg ved ikke hvor du har kikket hen, hvis du ser mere ros hos mig, end hos andre. Men jeg kan ingen "tricks" - og hvis jeg gjorde, ville det være dårlig moral at bruge det, når jeg nu er moderator her på forum  Glad humørikon

Hilsen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P