Svar

Ringetonekonvertering til Iphone 3g

I nu snart ½ år har jeg prøvet at downloade og konvertere min musik som ringetone til min iphone 3g - har brugt alle de programmer der findes i nettet, men det hjælper ikke - det fungerer bare ikke. Jeg er ved at fortvivle og opgive.

icon

Bedste svar af SuneR 26 august 2010, 16:46

Hvis man bruger en Mac, så er det faktisk ganske nemt. Der har man programmet Garage Band, hvor man nemt og med få klik kan eksportere et lydklip til en iPhone ringetone.

Men jeg skulle mene at man også konvertere musik til ringetoner direkte fra iTunes - et program man jo også bruger på windows til at opdatere sin telefon med mere.

Her er en guide til hvordan man laver ringetoner i iTunes (guide på engelsk)

Jeg har dog ikke selv prøvet iTunes udgaven, da jeg selv sidder på en Mac, men det lyder til at virke.

Se original

3 Kommentarer

Hvis man bruger en Mac, så er det faktisk ganske nemt. Der har man programmet Garage Band, hvor man nemt og med få klik kan eksportere et lydklip til en iPhone ringetone.

Men jeg skulle mene at man også konvertere musik til ringetoner direkte fra iTunes - et program man jo også bruger på windows til at opdatere sin telefon med mere.

Her er en guide til hvordan man laver ringetoner i iTunes (guide på engelsk)

Jeg har dog ikke selv prøvet iTunes udgaven, da jeg selv sidder på en Mac, men det lyder til at virke.

Tak for opskriften i linket. Det virker perfekt.

Du kan sagtens konvertere mp3 til ringtones direkte i iTunes - også på en Mac.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)