Reperationstid mobil

Jeg indleverede min Nokia til rep. i TDC-butik 23/11. Den er modtaget på værksted 26/11, påbegyndt fejlsøgning 8/12 og samme dag videresendt til eksternt værksted, derefter er der ikke sket noget. Hvor lang tid kan jeg forvente før jeg ser min mobil igen ?

VH stampen

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Hej stampen.

Når de skriver at din Nokia er sendt til eksternt værksted betyder det at TDC's eget værksted ikke kan eller må lave den fejl som din mobil nu har.

Ud fra det så skal du nok ikke regne med at se din mobil igen før efter jul eller måske først efter nytår alt efter hvordan de arbejder på de pågældende steder.

En lille forklaring til første del af mit indlæg her.

TDC's værksted må lave stort set alt på din mobil, de må skifte display, batteri, tastatur osv. Men hvis der er en print fejl så mener jeg faktisk at de skal sende enheden til producenten for at få lavet fejlen.

Man kan så spørge: hvorfor oplyser TDC ikke dette til kunden og angiver et estimat for den sandsynlige ventetid. DET ville være kundeSERVICE.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Hej KDrube.

Det spørger jeg faktisk også mig selv om mange gange, når jeg har en mobil til reperation, for en eller anden defekt som jeg ikke selv tør kigge på.

Men bortset fra det, så tror jeg det har noget at gøre med at deres værksted og butikkerne ikke snakker så meget sammen omkring de reperationer som de får ind andet end hvis enheden er fugtskadet, så sender de en mail til butikken hvor enheden er indleveret og så skal butikken så kontakte kunden med oplysningen om fugten og hvis så kunden ikke acceptere det tilbud som værkstedet kommer med koster det (så vidt jeg husker) 250 kr at få enheden tilbage.

Men vi kan sagtens blive enige om at der er et missing link mellem butikken og værkstedet omkring ventiden på en reperation

Langt om længe er der endelig sket noget i min sag. Jeg fik en sms d. 22/12, om at min telefon var afsendt fra værksted, så det gik jeg og ventede på, men som i alle ved, er vi fuldstændig begravet i sne på bornholm, så ingen post. I forgårs ringede så min TDC-butik, at jeg kunne hente en ny mobil. da der var gået så lang tid, og man ikke kunne rep. min mobil. Det tog dem kun 1 måned at finde ud af dette. Det jeg er mest skuffet over er den manglende inf.

Omdømme 2

Hej stampen!

Det lyder da godt at din sag endelig er afsluttet og at den endte med at du fik en ny enhed ud af det.

Ja i Bornholmere har sgu været uheldige med alt den sne :-(

Her til slut vil jeg lige sige tillykke med den bette ny og et godt nyt år til dig :-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)