rep af tv plus kontakt til tdc butik

rep af tv det tager uendelig lang tid og så kan man ikke til tdc butik i åbenrå har prøvet at i tre dage uden kontakt det er simpel hen for dårlig service

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej abcdef2

Da jeg selv kun bor 12 km fra Aabenraa, ved jeg , da jeg har været i deres fysiske butik mange gange, at de simpelthen ikke har tid til at tage tlf.

De er ikke mange til ekspedere og de har simpelt hen så travlt, at de ikke har mulighed for at tage tlf.

Har du ikke mulighed for henvende dig i butikken i stedet for, det er nok den eneste løsning.

Håber du får dit problem løst.

hilsen Bente

Hej begge

Jeg giver jer ret begge to.

Desværre er det vist over hele landet, at tdc-butiks personalet har det problem. Problemet er i hvertfald også i den by jeg bor.

Forslag til TDC: Gør alle telefonnumre til tdc butikker hemmelige, så ikke kunderne får falske forhåbninger eller

brug lidt af det koloenorme overskud til at ansætte en medarbejder mere i hver butik, som telefonpasser, kaffebrygger og lignende, som en  personale- og brugerforkælelse. Meget glad humørikon

tak for dit svar  med at dr burde ansætte en mere det er sådan at jeg har en aftale om at de skulde komme med tv når den er færdig den blev sendt fra rep i onsdags og så er der jo lige det at det koste at køre til åbenrå de være til at komme i kontakt med især efter at de har lukket deres butik i tønder

tak for dit jo jeg har mulighed at køre 42 km til åbenrå og hvis tv ikke er færdig så kan jeg gøre det en gang mere dårlig løsning bedre hvis de ansatte en person mere så man kunne ringe og få kontakt det er dårlig service

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)