Remote Access på Homedisk


Hej med jer

Jeg har nu opleveret en del problemer med min TDC Homebox og Homedisk som er default sat op.

Jeg har forsøgt alt hvad kan finde på TDC hjemme side omkring Homedisk ikke virker med Remote Access.

Har genstartet Homebox og efter det Homedisk flere gange. Uden held.

 

Har i nogle forslag? [i]

 

3 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej DrBlame,

Hvis du har prøvet alt den hjælp du kan finde på linket: http://kundeservice.tdc.dk/privat/publish.php?dogtag=p_help_tj_btj_hd Og endnu ikke har fået løst dit problem, så kan der muligvis være tale om en defekt HomeDisk.

Jeg synes du skal kontakte vores hotline, og få fundet en løsning på problemet. Du kan finde kontaktinformationerne til vores hotline på www.tdc.dk/kontakt.

Alex

Mange tak, det vil jeg så gøre mandag.

Andet lille spørgsmål er hvad med ens backup?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej DrBlame

Du kan prøve at resette homedisken efter denne opskrift.

Start med at slukke for computeren.

Bag på Homedisken, mellem strøm og Lan er en Resetknap. Denne holdes inde (med en papirklips eller en nål), indtil der kommer 2 bip, der går op til10 sekunder før 2. bip kommer, slip ikke knappen før 2 bip. Derefter kan gå 1 minut før Homedisk er resat.

Når lampen på forsiden er holdt op med at blinke, tryk da på knappen på forsiden med det blå lys ca. 3-6 sekunder, efter første bip slip da knappen.

Når Homedisk har været slukket ca 30-45 sekunder, tænd da igen og vent til de 2 grønne lamper lyser konstant.

Tænd nu din pc, og åben en Internet browser.
Prøv nu at taste 192.168.1.5 i browser adressefeltet., så skulle det gerne virke.

Og dine data forsvinder ikke.

Held og lykke.

hilsen Bente

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)