reklamer og andre fiduser

Hej tdc. Jeg har købt en sony ericsson fordi arc hos jer. Jeg købte den med mobil mix media 300. Det vil sige jeg giver199 kr. I måneden i abonement og 300 kr. I afbetaling i 6 mdr. Jeg har så modtaget en regning fra jer på både abonement og på telefonen hvor det hele skal betales frem til d. 1. Oktober. Det vil sige 1800 kr i afbetaling af telefonen og 1200 for ab. Dette finder jeg meget mystisk da jeg ikke kan se nogen som helst fordel i dette tilbud for mig og jeg undrer mig meget over dette.... Jeg har snakket med ca. 12 forskellige tdc folk nu, der alle sender mig videre fordi de ikke kan gøre noget.... Her til aften sidder jeg så og ser tv og ser en reklame fra tdc, med det tilbud jeg lige har købt. Jeg håber sørme i snart får rettet denne fejl....... Hvad vil i egentlig gøre ved det? Det er helt klart sidste gang jeg køber noget som helst hos tdc, da jeg finder det fuldstændigt uacceptabelt at i ikke engang kan give en ordentlig kundeservice!

1 Kommentar

Hej charlottekn

Velkommen til.

Det skal vi have undersøgt nærmere. Vil du ikke sende mig en PM (privat besked) med dit mobilnummer, så vil jeg rigtig gerne undersøge sagen nærmere for dig?

Venlig hilsen
Søren

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)