Reklamation


Jeg har købt en mobil hos TDC og den har været til reparation. Nu er samme fejl så opstået igen, så jeg skal indlevere den til reparation endnu en gang (inden for reklamationen på 2 år). Jeg er desværre ikke den eneste der har samme problem med lige præcis dette mobiltelefon mærke.

 

Mange siger, at hvis produktet har været til reparation 3 gange kan man få den ombyttet eller få pengene retur, eller at den skal have været indleveret et rimeligt antal gange, men det står ikke tydeligt i købeloven. Hvordan forholder TDC sig til dette og generelt til reklamation?

 

- Metteb3

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej metteb3

Tak for dit indlæg.

Det er desværre ikke muligt, at give dig et generelt svar vedrørende
TDC's holdning til reklamation, da det afhænger af den konkrete mangel og det
konkrete produkt.

TDC har i henhold til købeloven, ret til at foretage afhjælpning af
eventuelle mangler ved et produkt, så længe dette sker indenfor rimelig tid og
ikke medfører udgift, eller er til væsentlig ulempe for kunden.

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)