Registrering af HomeDisk


Når jeg har indtastet tlfnr. samt kontonr. får jeg følgende besked, som ikke hjælper mig videre:

 

registreringen af HomeDisk på dit TDC Login mislykkedes

Årsagen kan være, at du har:

  • indtastet et forkert telefonnummer
  • aktiveret Webdisk, Webmail eller TDC Play på et andet TDC Login
Hvis du normalt benytter et andet TDC Login, skal du også bruge det til installation af HomeDisk. Log ud, åbn en ny browser og prøv igen.

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej sølvmågen

Ud fra fejlbeskeden lyder det til, at du har et andet brugernavn, hvor der måske er aktiveret TDC Play, eller en anden tjeneste på, og som derfor skal nulstilles, før du kan bruge dit nuværende brugernavn.

Du er velkommen til at skrive til os på kundeforum@tdc.dk med en kopi af dit indlæg her, samt dit brugernavn, fastnettelefonnummer og adresse, så kan vi undersøge det nærmere.

Vh.

Rasmus - TDC

Ja, jeg havde et andet brugernavn. Jeg ringede nemlig til Hotline i dag, og fik det oplyst, så det skulle være i orden nu. Tak!

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)