registrering af homedisk


jeg får bare dette svar hver gang jeg vil registrere min homedisk [i]

 

  • indtastet et forkert telefonnummer
  • aktiveret Webdisk, Webmail eller TDC Play på et andet TDC Login
Hvis du normalt benytter et andet TDC Login, skal du også bruge det til installation af HomeDisk. Log ud, åbn en ny browser og prøv igen.

 

 

Jeg bruger mit rigtige login og har ikke andre, og webmailen lavede jeg idag ?????

 

Nogen der har en løsning på mit problem, så vil jeg blive meget glad.

 

 

2 Kommentarer

Hej,

Jeg oplever præcis det samme problem!

Jeg glæder mig til at høre om der er en løsning på det - ellers er jeg nødt til at ringe til kundeservice på mandag...

Hilsen,

Joaquin

Hej begge

Velkommen til TDC Kunde til Kunde forum. Jeg vil godt prøve at give et bud.

Jeg ved at et TDC-login kan åbne mange døre:

MIT-TDC: Selvbetjening, TDC-forum, webmail-konfiguration, webdisk, og hvis du er hometrio-kunde også Webtv.

Yousee-kunder kan bruge samme TDC-login til YouSee-webmail, Yousee-forum, YouSee Play, YouSee webdisk,og Webtv.



Har i prøvet med samme login som i bruger for at logge på forum?

Ud over denne kommentar, har jeg ikke flere råd at give.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)