Svar

Registrering af Homebox

• NOL
  • 0 kommentarer
Jeg er ved at installere en Homebox fra TDC, jeg kan imidlertid ikke få den til at virke. Når jeg kommer til punkt "4" i registreringen går jeg i stå. Jeg kan ikke finde det felt hvor jeg skal intaste min mailadresse, og klikke "Viderer". Dette medfører at jeg ikke kan registrere min homebox

icon

Bedste svar af Patrick11 9 november 2010, 09:37

Hej NOL

Jeg har lukket denne tråd, da du, som Thomas ganske rigtigt skriver, har startet 2 enslydende tråde, 2 steder på forum.

Det er uhensigtsmæssigt, det forvirrer og kan i sidste ende betyde at du ikke opnår svar. Det er desuden imod reglerne for forum at dobbelt poste.

Tråden fortsætter her:

/t5/Mit-TDC/Registrering-af-Homebox/m-p/4279

Hilsen

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints thomasr har modtaget fra andre medlemmer.

Hej NOL,

Tak for dine indlæg (kan se at du har postet et identisk indlæg under bredbånd - lad os nøjes med at bruge én tråd i stedet for at starte flere parallelle med samme indhold).

Jeg vil gerne prøve at hjælpe dig videre - og formoder, at du mener HomeDisk, men jeg skal  bruge lidt flere informationer fra dig. Kan du ikke sende mig en privat mail (tryk på mit "ikon" her til venstre og vælg privat meddelelse helt ude til højre) med følgende informationer:

• telefonnummer, som dit HomeDisk abonnement er tilknyttet.
  • træffenummer (evt. mobil)
  • email-adresse, hvor vi kan kontakte dig
mvh

Thomas - Produktansvarlig for HomeDisk

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej NOL

Jeg har lukket denne tråd, da du, som Thomas ganske rigtigt skriver, har startet 2 enslydende tråde, 2 steder på forum.

Det er uhensigtsmæssigt, det forvirrer og kan i sidste ende betyde at du ikke opnår svar. Det er desuden imod reglerne for forum at dobbelt poste.

Tråden fortsætter her:

/t5/Mit-TDC/Registrering-af-Homebox/m-p/4279

Hilsen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8