Registrering af abonnement med delt regning på TDC Login

Vi har en TDC Home Trio på det der hedder "delt regning"

Det betyder at min kones arbejdsplads betaler adsl-delen, og vi selv betaler telefoni- og TV-delen

Det betyder også at abonnementet "tilhører" TDC Erhverv

Jeg har så købt en TDC Homedisk som skal registreres på et TDC Login, hvortil vores abonnement skal være tilmeldt.

Jeg er ikke i stand til at tilmelde vores abonnement til mit TDC Login. Når jeg angiver tlf.nr. og det 9 cifrede kontonummer får jeg "Telefon-, EM- eller kontonummer er ikke korrekt"

Har denne fejl/manglende mulighed for at tilmelde abonnementet at gøre med at abonementet er på delt regning?

Og hvordan får jeg i øvrigt tilmeldt mit abonnement, og dermed registreret min homedisk?

/Karl Erik

Farum

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg har været tilbageholdende med at svare dig, for ret beset ved jeg intet om emnet, - men da der heller ikke er kommet andre svar, så vover jeg alligevel pelsen.

Når TDC Homedisk afviser dit 9-cifrede kontonummer, så skyldes det, - vil jeg antage, at dit kontonummer udelukkende er tilknyttet telefon- og Tv delen.

Internetdelen betales af, og er registreret hos, din kones arbejdsgiver, - og det er jo netop på din Internetforbindelse at du skal bruge Homedisk, hvorfor det 9-cifrede kontonummer der skal bruges til registrering af denne, nødvendigvis må være det kontonummer som arbejsgiveren er ihændehaver af.

Du må derfor bede din kones arbejsgiver om at oplyse dig/jer om hvilket kontonummer han har på den del han betaler.

Alternativt er jeg ret sikker på at TDC Kundeservice kan guide dig til hvad du skal gøre.

Mvh FN ;-)

Jeg er sådan set slet ikke kommet i gang med at registrere min HomeDisk endnu. Den del af festen fejler før jeg kommer til at skulle angive kontonummer (se separat tråd herom: /t5/Mit-TDC/Errno-3-Temporary-failure-in-name-resolution-ved-registrering-af/td-p/20899)

Det jeg skriver om her, er at jeg i det hele taget ikke kan knytte mit abonnement sammen med mit login.

I øvrigt er jeg ikke sikker på at din teori om at der er forskellige kontonumre til de forskellige dele af abonnementet holder: Ordrebekræftelsen på HomeDisken kom med samme kontonummer, som den oprindelige ordrebekræftelse ved oprettelsen af Home Trio.

Jeg er ny her på forum.tdc.dk, men har allerede konstateret, at der faktisk er TDC produkt-medarbejdere, der blander sig i debatterne. Og ofte på en lidt mere kvalificeret måde end kundeservice, der en gang i mellem kan opleves lidt "skabelonagtige" i deres svar. Så jeg satser på også at blive hørt "inside"

Iøvrigt ros til TDC for at lade medarbejderne deltage i forum - Til sammenligning er f.eks. Apples forums støvsuget for Apple-medarbejdere.

/Karl Erik

Farum

Hej kejessen

Du skriver lidt om  ordet kundeservise, og at det er lidt skabelonaktie svar. Ja - det kan da godt være du har ret. Jeg tillader mig lige at oplyse hvad dette forum helt konkredt er.

Tdc har oprettet dette forrum til kunderne, og det er for det meste kunderne der i fri-tiden hjælper andre kunder. Alle kunder hjælper ud fra egen erfaring i it og derfor kan det i kvalitet godt svinge i de svar der bliver givet. Det er rigtig at der ind indimellem TDC-ansadte der kikker med, og det er dejligt når de gør det, men om de lige kikker med i denne tråd, kan jeg ikke love dig. Jeg kan trøste dig med, at der er flere dygtige IT-nørder, (hvoraf den ene allerede har svaret,) der meget gerne vil hjælpe.

Jeg håber du får løst dit problem på den ene eller den anden måde.Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)