Regional TV på WEBTV

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

• Professor
  • 184 kommentarer
Hvorfor er det kun TV lorry man kan på WEBTV når kl.bliver 19.30.?

Man burde vel kunne se den region man hører til, og hvorfor kan man i øvrigt ikke se alle regionerne.

Ja, jeg vil gætte på at svaret er "Det er bestemt af TV2", men har man parabol eller fiber med Waou så kan man se alle de regionale stationer, så det må jo kunne lade sig gøre,hvis viljen er tilstede.

Mvh

Kim

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg mener tidligere at have læst, at det har noget med noget "mest økonomisk rentabilitett at gøre"

Men det er da meget interessant at vide noget om KBH's lokalproblemer, når man bor i Århus ...

Jeg personligt har dog ikke noget vildt ønske om at kunne se samtlige tv2-regionskanaler, men det er selvfølgeligt en smagsag.

Prøv at ringe eller skrive ind til tdc via linket her http://kundeservice.tdc.dk/kontakt/?site=privat&area=Tv

og meld gerne tilbage, da svaret ville være interessant! :-)

Fortsat god Weekend!

Omdømme 3

Jeg har ingen forventning til at nogen i kundeservice ved hvorfor det er sådan, kun at de måske ved at det er sådan - og det ved du og jeg jo også - altså ingen grund til at ringe.

Mvh

Kim

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Ganske enig! (jeg tror ikke tdc har forstået, hvor der er en linje, er der en vej, - også til at finde ud af HVORFOR priserne hos TDC er så høje i stedet for bare at lave ekstra gebyrer eller sætte prisen op for at kunne optage et program.)

Omdømme 3

Det med priserne har du selv svaret på i en anden gruppe, nemlig kapitalfonde.

Mvh

Kim

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)