Svar

Rediger playlister

Hvorfor sker der ikke noget, når jeg klikker på rediger-ikonet på mine playlister? Jeg er afskåret fra at redigere f.eks. om de skal være private eller offentlige. Nogen hjælp??

icon

Bedste svar af Nesnomis 18 april 2013, 15:57

Hej Dan

Weard - jeg prøvede på min dell bærbar om jeg der kunne få lov at redigere mine playlister. Det kunne jeg. Det er samme browser, samme Adobe Flash og Java på den bærbare og den stationære. Men jeg kan ikke få lov at redigere på den stationære. Det eneste jeg kan komme i tanke om, der er forskelligt på de to maskiner er, at den bærbare er en 32-bit og den stationære er en 64-bit maskine. Kører begge win. 7. Således mystificeret installerede jeg chrome som browser og forsøgte om det kunne give et andet resultat. Og wupti - med denne browser fik jeg lov at redigere mine playlister!!

Nu ved jeg jo, hvordan jeg kan gebærde mig. Tak for hjælpen.

Med venlig hilsen

Svend-Erik Simonsen

Se original

8 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Nesnomis,

Er det på TDC Play app til iPhone, Android, Windows Phone eller TDC Play på Web du oplever problemet?

Det er på min stationære pc - altså TDC Play Web.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Dan_E_P har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Nesnomis,

Hvilken browser benytter du? Der er lige nu nogle problemer med Playlister i Firefox, så hvis du bruger dén browser, så vil jeg foreslå dig at prøve en anden indtil vi får rettet fejlene.

Jeg bruger Internet Explorer 10. Og kan stadigvæk ikke redigere mine playlister.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Dan_E_P har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Nesnomis,

Jeg har desværre intet svar til dig. Jeg kan ikke genskabe fejlen her. Jeg kan anbefale dig at prøve www.tdc.dk/test for at se om du er helt opdateret, men ellers har jeg ikke den ringeste idé om hvad det er på din computer der gør at du ikke får lov til at redigere dine playlister.

Hej Dan

Weard - jeg prøvede på min dell bærbar om jeg der kunne få lov at redigere mine playlister. Det kunne jeg. Det er samme browser, samme Adobe Flash og Java på den bærbare og den stationære. Men jeg kan ikke få lov at redigere på den stationære. Det eneste jeg kan komme i tanke om, der er forskelligt på de to maskiner er, at den bærbare er en 32-bit og den stationære er en 64-bit maskine. Kører begge win. 7. Således mystificeret installerede jeg chrome som browser og forsøgte om det kunne give et andet resultat. Og wupti - med denne browser fik jeg lov at redigere mine playlister!!

Nu ved jeg jo, hvordan jeg kan gebærde mig. Tak for hjælpen.

Med venlig hilsen

Svend-Erik Simonsen

Og derudover vil jeg gerne vide om man kan ændre cover på sin playliste. Det virker ikke som om man kan. Er det rigtig forstået?

Kalder I det løst. Løsningen er tilsyneladende at man skal installerer et 32-bit operativsystem, fordi TDC play ikke virker på det mest anvendte operativsystem

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)