Rækkefølge på musiknumre på mobil

Hejsa

Hvordan får jeg musiknumrene afspillet i den rigtige rækkefølge på mobilen, når jeg har hentet dem på pc'en via Fasttrack og herefter overført dem til mobilen?

På pc'en er rækkefølgen styret af m3u-filen (TDC skriver selv nedenstående). Men det hjælper ikke at overføre den til mobilen!?

Håber der er nogen der kan hjælpe...

Spil alle - i rigtig rækkefølge Bemærk at der ved download af albums medfølger en fil der ender på '.m3u'. Dette er en såkaldt 'styrefil' der sikrer at albummets numre afspilles i Windows Media Player i den rigtige rækkefølge. Klik på styrefilen og vælg derefter 'spil alle'-funktionen i WMP, så hører du numrene i den rækkefølge de optræder på albummet.

2 Kommentarer

Hej TrojaDC,

Jeg har ikke selv en telefon der har brug for at jeg bruger fastttrack, så jeg har været ude og tale med mine kolleger som har telefoner som gør brug af det, begge telefoner gjorde det forskelligt, den ene smed dem ind hulter til bulter, den anden telefon kunne opdele det efter albums, kunstnere og alle sange.

Så det er desværre ikke så meget hvordan filen kommer på din telefon, men hvordan telefonen håntere numrene.

Hvis du har en telefon som kan hente apps, vil jeg anbefale at du ser efter TDC Play appen, da den gør det hele lidt nemmere.

Hilsen Per.

Fasttrack er vel den eneste mulighed for at have Play-musik med på telefonen, hvis man også vil kunne høre den i udlandet!? Eller er der noget jeg har misfortsået?

Jeg kan fint opdele musikken i albums, kunstner etc. Men problemet er inden for det enkelte album. Jeg kan omdøbe hvert enkelt nummer, så de fx begynder med 1, 2, 3 etc. Men det er ret besværligt i længden...

Jeg har allerede Play-appen og den er fin til at streame albums, enkeltnumre og playlister, men kræver jo dataforbindelse, som man typisk ikke har i udlandet.

PS Jeg har en Samsung Galaxy S3.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P