Svar

Radio via internet

Skal have ny køkkenradio (en som overdøver børn og støvsuger), tænker derfor på at købe en Bose sounddock med en ipod touch.  Kan man via Ipod og internet til docken høre radio og hvordan?

Har TDC hometrio abonnement.

icon

Bedste svar af miela1 11 december 2010, 17:13

Hej,

Jeg kan også lige komme med lidt oplysninger,

iRadio findes, det kan godt ske at det er taget ud af app store, men det kan også fås til Android Telefoner.

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

hej,

Ja du kan hente en app(hvis ipod kan det, jeg merner det men er ikke sikker.) som hedder iRadio som kan streame radio kanaler fra netted.

Det er lykkedes ...  :-))

Via Bose højtaler/dock og en ipod touch hvor jeg har hentet apps på P3 og andre radiokanaler.  Det er genialt!

Kunne ikke finde iradio.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, det var godt du fik det til at virke.

hvis du har løst må du meget gerne beskrive hvad de apps hedder og så markere dit eget svar som løsning, så andre med samme problem nemmere kan finde løsningen.

Omdømme 3

Hej,

Jeg kan også lige komme med lidt oplysninger,

iRadio findes, det kan godt ske at det er taget ud af app store, men det kan også fås til Android Telefoner.

Apps er i Itunes Store hvor jeg i søgefeltet skrev DR P3, fandt også The Voice. Pop fm og Nova fm, Radio 100 fm.  De er alle gratis.

Omdømme 3

Hej,

Det var nu dit eget indlæg jeg mente du skulle markre som Løsning.

det kan du stadig gøre du skal bare klikke Maker Løsning på dit eget indlæg og så forsvinder løsningen også fra mit.

Det kan ikke lykkedes! Beklager.

En anden god app er "Radio Danmark" fundet i Itunes, som man kan prøve i 24 timer, hvis den skal være permanent koster den 30,- kr.  Fungerer rigtig godt, mange radio kanaler og DAB herigennem :-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)