radio optagelse på home trio

• Deltager
  • 3 kommentarer
radio optagelse på home trio har jeg testet som værende muligt....men der synes ikke at være tænkt på afspilningsmulighederne..eneste mulighed er at spille hele radioudsendelsen, og hver gang forfra. Kan man forvente, at der kommer bedre programmel til radio-optagelse/gengivelse?

4 Kommentarer

Hej Jc,

jeg var faktisk ikke engang klar over at optagelser af en radio kanal ikke var det samme som en normal kanal. - man lære så længe man lever Glad humørikon

Jeg har skrevet til vores tv ansvarlige og jeg vil skrive her så snart jeg høre noget fra dem. - forvent dog at det godt kan tage en uges tid, måske længere pågrund af ferie.

Hilsen Per.

Mange tak for din interesse. Jeg venter spændt. mvh John Christensen.

Hej Jc,

Så fik jeg svar fra de ansvarlige.

Det er desværre ikke en del af produktet, at man skal kunne optage radiokanaler, derfor der sikkert sidder nogen kunder der ude, hvor dette ikke virker.

Der er ikke planer om at gå ind og direkte fjerne adgangne til at optage lige nu, men det er en funktion som ikke er tiltænkt hometrio produktet, og som derfor vil forsvinde i den nærmeste fremtid.

Hilsen Per.

TDC's brugerflade overgår alt andet, når det handler om TV. Det forekommer mig, at support på lydoptagelse også fra radiokanalerne (kanalerne 101-114) yderligere kunne cementere DC's førerposition området. Det ville være så NICE, at man kunne optage fra radiokanalerne. Det burde være en konkurrenceparameter overfor de andre providere.............men TDC: Lad jer da endelig ikke forstyrre af virkeligheden...... (venligt ment).

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)