Svar

Qnap (nas) som HomeDisk

Hej Alle!

Er det muligt at bruge sin Qnap (nas) som HomeDisk?

Hvis ja, hvordan da?

Er det muligt at have en mappe til Foto, Misik og Video?

Mh Chr

icon

Bedste svar af LauW 4 november 2011, 16:48

Hej igen ChrBruun.

Så er jeg helt med... og har lige testet det på vores system i centeret.

Når jeg vælger HomeDisk - Kilder, så står der "Med TDC HomeDisk på TV kan du se billeder fra din HomeDisk, din PC eller andre mediekilder."

Så det vil sige, at vi snakker om en udvidelse af denne funktion, som jeg desværre ikke kan sige hvornår kommer.

Det er ikke understøttet på nuværende tidspunkt, at kunne se andet end billeder/Fotos, men det vil komme på senere tidspunkt, dog kan dette være helt hen i midten af næste år eller senere. :-(

Hilsen René

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints LauW har modtaget fra andre medlemmer.

Hej ChrBruun.

Tak for dit indlæg.

Jeg vil sige så meget, at det kommer an på hvordan du mener.

Som HomeDisk og få adgang via TDC.dk, dette desværre ikke lade sig gøre.

Men som HomeDisk netværksdrev kan dette sagtens lade sige gøre. :-)

Hilsen René

Hej Rene

Jeg mener, når jeg trykker på Mit TDC på fjernbetjæningen og vælger HomeDisk. derstår den som default på HomeDisk. Jeg vælger nu "Sources", der står der at man kan få adgang til foto, musik og video. Jeg vælger nu "Continue" og igen "Connect to my computer" finder der min Nas, som kører TwonkyMedia. Vælger den, men får nu kun adgang til mine Fotos. Hvor er muligheden for musik og video da?

Vh Chr

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints LauW har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen ChrBruun.

Så er jeg helt med... og har lige testet det på vores system i centeret.

Når jeg vælger HomeDisk - Kilder, så står der "Med TDC HomeDisk på TV kan du se billeder fra din HomeDisk, din PC eller andre mediekilder."

Så det vil sige, at vi snakker om en udvidelse af denne funktion, som jeg desværre ikke kan sige hvornår kommer.

Det er ikke understøttet på nuværende tidspunkt, at kunne se andet end billeder/Fotos, men det vil komme på senere tidspunkt, dog kan dette være helt hen i midten af næste år eller senere. :-(

Hilsen René

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P