puk kode:)

Hej folkens. jeg har været så dum i fuld tilstand at taste min kode forkert 3 gange og jeg kan ikke lige huske hvor min pukkode befinder sig henne.

Jeg ved godt at man kan ringe derind og så få en ny sendt, men det kan jo tage mange dage og bruger min telefon ret meget. hvis man tager ind til dem kan man så få den åbnet med det samme? eller er der en anden måde man kan få den åbnet på hurtigt ? På forhånd tak[i] HJÆLP MIG !!!!

8 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

hvis du har mulighed for at tage ned i en TDC butik skulle de også kunne hjælpe dig med at få din puk kode. men kun hvis du ikke har lavet den om.

jeg har hverken ændret puk eller pinkode, så tror bare jeg må køre derind og se om de ik kan åbne den op og så få en ny pinkode og detGlad humørikon men tak for hjælpen

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

TDC åbner den næppe for dig, - men de kan gi' dig din PUK-kode, så du selv kan åbne den igen.

I øvrigt kan de også bare gi' dig din PIN-kode. Hvis du ikke selv har ændret den, så ved de også hvad den er.

PUK-koden kan man ikke ændre selv.

Mvh FN ;-)

PS: Sørg for at være ædru når du henvender dig i TDC-butikken. Meget glad humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

undskyld, du kan godt selv ændre din puk kode. heller ikke med min ny telefon, men du kan på mange elde telefoner.

min gamle telefon var der under menu en function der hed skift puk

altså jeg har ikke ændret på nogen af de koder. jeg er i tvivl om, om jeg kan beholde mit gamle nummer og alt det? kan man det?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Ja, - du kan beholde dit nummer lige så længe du har lyst til uanset hvor mange nye PIN-koder du får.

Mvh FN ;-)

det var dejligtGlad humørikon tak for hjælpenGlad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)