Svar

Program information = Ingen yderligere information

• sja
  • Deltager
  • 0 kommentarer
Hvordan kan det være at der ingen info er .... igen, igen.

Hver - hveranden dag er man nødt til at have sin PC i brug, fordi der ingen info er til programmerne.

Jeg har fejlmeldt og opdateret min TV boks. Jeg har endda haft en teknikker ude på en fejlmelding. Han grinede sin røv i laser og sagde det måtte jeg leve med. Det var en fejl fra tv selskaberne. De nedsendte ikke altid programinfo. Skovt nok gælder det så alle tv kanaler og selskaber på samme tid, så den historie er ikke "købt".

Så hvad er hemmeligheden - nogen ?

icon

Bedste svar af Patrick11 23 september 2010, 06:48

Hej sja

Først vil jeg da beklage, hvis der er en TDC teknikker som har grint af dig. Jeg har det sådan, at der ikke er dumme spørgsmål, men bestemt dumme svar, så mon ikke han har et problem selv?

Det er rigtigt, at det er noget som "følger med". Men TDC er opmærksom på det du skriver. Hvis jeg har forstået dit spørgsmål rigtigt, så har jeg svaret på det i en tidligere tråd, her: /t5/Tv/TV-Guide-meget-quot-tynd-quot/td-p/462

Hvis jeg har misforstået dit spørgsmål og det ikke er svar, så er du meget velkommen til at skrive igen.

Venlig hilsen

Invisigoth

Se original

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej sja

Først vil jeg da beklage, hvis der er en TDC teknikker som har grint af dig. Jeg har det sådan, at der ikke er dumme spørgsmål, men bestemt dumme svar, så mon ikke han har et problem selv?

Det er rigtigt, at det er noget som "følger med". Men TDC er opmærksom på det du skriver. Hvis jeg har forstået dit spørgsmål rigtigt, så har jeg svaret på det i en tidligere tråd, her: /t5/Tv/TV-Guide-meget-quot-tynd-quot/td-p/462

Hvis jeg har misforstået dit spørgsmål og det ikke er svar, så er du meget velkommen til at skrive igen.

Venlig hilsen

Invisigoth

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)