Svar

Problemer med Windows 7/Trådløst netværk

Jeg fik ny bærbar pc'er med Windows 7 for et års tid siden.

Det har fungeret upåklageligt indtil nu med mit trådløse netværk (Netgear router), men nu har jeg ikke andet end problemer.

Pc'eren kan sagtens findes netværket og den viser at der er god signalstyrke, den skaber forbindelse og vi kan være på nettet nogen gange i 10 min andre gange i 1 min, så mister vi forbindelsen.

Nogen gange kan vi så med besvær skabe forbindelse igen, andre gange skal vi genstarte og nogen gange virker intet.

Jeg har tjekket alle indstillinger men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad der er galt.

Er der nogen der kan hjælpe ?? 

icon

Bedste svar af Nordand 24 januar 2011, 19:36

Jeg skiftede kanal på routeren og nu virker det...

Se original

3 Kommentarer

Har du andre aktive netværkskort? Har selv problemet, fandt ud af at det kun var et decideret problem når jeg havde min VPN-tunnel aktiv.

Computeren troede at den havde 2 aktive netværkskort, hvor det ene var det trådløse, og det andet var et virtuelt.

Der kan godt gå lidt ged i det, men kontakt evt. Microsoft support for at få en løsning. Problemet ligger i Windows 7

(Hvis det altså var dit problem)

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

det kan også være at din router skal udskiftes, hvis det er det kan du muligvis også løse problemet med at Opdatere din routers firmware.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=5816, det skal lige siges et det er på ege ansvar, og jeg bestemt ikke synes du skal gøre det med mindre du ved hvad du laver,

men hvis du skal have ny router er det da et forsøg hærd.

Jeg skiftede kanal på routeren og nu virker det...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)