Problemer med Wifi på x10 mini pro

Hej

Jeg har lige fået en x10 mini pro. Den vil ikke gå på mit trådløse netværk med WPA2 sikring. Den siger bare, at forbindelsen er afbrudt lige så snart jeg logger på. Den begynder ikke engang at hente ip-adresse, selvom den er indstiller til dynamisk. Den kan godt gå på andre trådløse netværkmed WPA2 sikring. 

Kristian

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Ja, det er et problem.

X10 mini pro har det med at lukke ned for signalstyrken, og så vil du opleve at du får den fejl hvis du ikke har fuld signalstyrke på din telefon.

jeg vil forslå at du bruger min vejledning til at tilslutte din telefon til wifi. også den del til manuel tend og sluk af wifi.

/t5/Forslag-Id%C3%A9er/x10-mini-pro/m-p/18441#M497

Det har ikke hjulpet så meget. Den skriveri det mindste nu at den forbinder, men afbryder inden den begynder at henter ip-adressen. Derefter scanner den bare. Lidt senere starter den forfra, men med samme resultat. Den reagere på samme måde når signalstyrken er fremragende.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jov, det lyder meget mærkligt.

Har du prøvet at give din telefon en fast IP?

Er det kun på dit eget net, virker det ex. ved naboen?

Hvilken Android vertion køre du?

Den gik problemløst på min søster net. Har ikke prøvet andre.

Hvis jeg skal prøven med fast IP. Hvordan finder jeg ud af hvad den skal hedde?

Jeg kører med Android 2.1

Omdømme 3

Hej,

Jeg tror du skal prøve det med fast IP.

Jeg vil lige linke til en vejledning, men jeg ved ikke hvilken router du har, sen du kan finde vejledningerne under den her side på hjælp.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/publish.php?dogtag=p_help_bb_ins

det skulle være lige meget om du skriver den ind i telefonen, men du skal kænde computerens MAC adresse.

den finder du under

Indstillinger >> Trådløst og netværk >> Wi-fi-Indstillinger >> "mere knappen"(den med de 4 firekanter) >>Avanceret >> MAC-adresse

men jeg er ikke sikker på at det virker, for jeg mistænker din router for at være problemet. grunden til at det måske ville virke er at når du giver din telefon en fast IP så ved routeren at telefonen skal have lov til at gå på.

Jeg vil også lige have dig til at søre for at MAC filter er slået fra i din router.

Mange tak for hjælpen.

Det var routeren, der var kilden til problemet, men det var til at løse da jeg kom ind og rode i opsætningen. Den var sat til kun at være 802.11n. Da jeg fik føjet -g og -b til gik telefonen på med de samme.

Omdømme 3

Hej,

Ja, det er et problem, men det undre mig faktisk at Telefonen kunne se dit netværk så, 802.11n køre på 5GHz og 802.11b og g køre 2.4 GHz.

men hvis du vil hjælpe andre med samme problem, kan du markere dit eget svar som løsningen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)