Problemer med trådløst netværk

Jeg har været TDC HomeDuo-kunde siden december 2008, og det har fungeret upåklageligt hele vejen igennem. For lidt under et halvt år siden fik jeg dog opgraderet hastigheden fra 10 mbit til 20 mbit, og samtidig fik jeg med posten en af de der sorte TDC HomeDuo-bokse til at udskifte mit gamle udstyr. Så langt så godt, men siden dette skift har jeg oplevet periodiske udfald - typisk flere gange dagligt! Alle logoerne på routeren lyser, men det er bare ikke muligt at opnå forbindelse - hverken fra min computer eller telefon, som ellers hele tiden plejer at være koblet på. Det er ekstremt irriterende at skulle slukke og tænde for apparatet en til to gange om dagen, fordi forbindelsen ryger. Det, der især frustrerer mig, er, at der aldrig har været så meget som et eneste problem med den gamle forbindelse. Hvad skyldes dette, og hvordan kan jeg afhjælpe problemet?

På forhånd tak.

Mvh. Jan Wen.

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Jan

Måske kan du finde hjælp i denne tråd, som netop omhandler problemer med ustabilt trådløst netværk:

/t5/Bredb%C3%A5nd/Problemer-med-ustabilt-tr%C3%A5dl%C3%B8st-netv%C3%A6rk-Kig-her/m-p/16665

Mvh Stephen

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jk44 har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa

Prøv at taste dns server direkte ind i på din pc, bare lige for at se om det gør en forskel. Det ses nemlig i sjældne tilfælde at homeboxen får problemer med at resolve dns selv, desværre.

mvh

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P