Svar

Problemer med TDC Play på Xperia X8

Hej.

Min mand og jeg købte for to måneder siden en Xperia X8 til os hver.

Den er købt med TDC abbonnement inkl. tdc Play.

Play har fungeret fint og vi har hentet lidt musik ned på vores mobil derfra.

Men forleden dag kunne ingen af os pludselig ikke afspille de musiknumre, der ligger på telefonen. De fleste numre er fra play, nogle enkelte er spillet over fra en CD via vores PC.
Når vi vælger et nummer, bliver der ved med at stå behandler i et godt stykke tid. Derefter får vi besked om, at sangen skal låses op. klikker vi ok til det, bliver vi ført videre til tdc play - hvor der står at sangen er låst op og en licens er modtaget. Men vi kan stadig ikke afspille musikken, så gør den nøjagtig det samme med at den skriver behandler og fortsætter til tdc play.

de numre, der er overført fra pc, kan vi nogle gange afspille, men oftest får vi besked om, at der ikke er rettigheder.

Hvad kan vi gøre?

det mest underlige er, at det først er nu her efter ca to måneder, hvor det har fungeret upåklageligt. Jeg synes også det er underligt, at det er begge telefoner på samme tid. Vores søn har en anden telefon - og der virker play fint på, så det er jo nok ikke netværket eller?
icon

Bedste svar af miela1 10 marts 2011, 17:01

Hej,

det skyldes at det først er n at jeres licens skal fornyes, det er der normalt ikke nogen problemer med, men det sker.

jeg vil anbefale at i istedet for at hente musikken ned på telefonen, bruger TDC play App,en. så undgår i de problemer der kan være med licenser på android telefoner.

http://inspiration.tdc.dk/publish.php?id=27949

for at kunne spille den musik som ikke kommer fra play, skal i nok reperer jeres telefoner, jeg har lavet en vejledning her på forum, den er godt nok til X10 mini, men det er det samme.

/t5/Mit-TDC/Knas-med-licenser-fra-TDC-Play-på-SE-X10-mini-pro/m-p/2025#M360

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

det skyldes at det først er n at jeres licens skal fornyes, det er der normalt ikke nogen problemer med, men det sker.

jeg vil anbefale at i istedet for at hente musikken ned på telefonen, bruger TDC play App,en. så undgår i de problemer der kan være med licenser på android telefoner.

http://inspiration.tdc.dk/publish.php?id=27949

for at kunne spille den musik som ikke kommer fra play, skal i nok reperer jeres telefoner, jeg har lavet en vejledning her på forum, den er godt nok til X10 mini, men det er det samme.

/t5/Mit-TDC/Knas-med-licenser-fra-TDC-Play-på-SE-X10-mini-pro/m-p/2025#M360

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, Miki35.

du har ikke skrevet noget i dit indlæg, jeg ved ikke om det er forde at du har glemet det ellem om du har problemer med at skrive indlæg.

hvis det er forde du har problemer med at skrive indlæg, vil jeg anbefale at du prøver med en anden browser, jeg vil anbefale at du prøver at bruge firefox eller apple safari.

1000 1000 tak.... det hjalp :-)

Hej.

Jeg har samme problem med min X8. Jeg tog til en TDC butik, hvor de meddelte mig, at det er alle X8 telefoner, der har det problem og at man i øjeblikket fra Sony Ericssons side er i gang med at løse problemet. Det er dog over en uge siden nu...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)