Problemer med TDC Play på Sonos

Den sidste uges tid har jeg haft problemer med at afspille musik fra TDC Play på mit Sonos system. Den mister fobindelsen og springer defor en eller flere sange over, for derefter at spille de næste sange.

Når den spiller en sang er der ingen problemer, det er kun når den skal gå videre. Det sker en eller flere gange pr. CD/playliste jeg sætter den til at spille.

Når jeg spiller radio eller musik fra min NAS, er der ingen problemer, der kan den spille en hel dag uden at falde ud.

Jeg har forsøgt at genstarte min Sonos bridge, men det har ikke afhjulpet problemet.

Er der nogen der oplever det samme? Og er der nogen der har et forslag der kan løse problemet?

Mvh.

Michael

3 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Michael5, 

Først og fremmest velkommen til TDC Forum Glad humørikon

Jeg kan se, at du mangler et svar her i tråden. 

Jeg vil anbefale dig at slette TDC Play-app'en og hente den igen. Det kan ofte hjælpe på sådanne problemer. 

/Andreas 

Hej Andreas

Mange tak for dit forslag, men det er ikke en løsning på mit problem.

Når man kører Sonos bruger man ikke TDC Play app'en, men har log-in oplysninger gemt i Sonos App'en.

Men jeg har fundet løsningen i mellemtiden. Det viste sig at der var mange trådløse netværk i området, der kørte på samme kanal. Så et hurtigt skift til en anden kanal afhjalp problemet - og gav mere stabilt internet Blinkende humørikon

Mvh.

Michael

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

God og brugbar information - det skal du have tak for. Det kan være, at andre TDC-kunder oplever samme problem som dig. 

/Andreas 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P