Problemer med TDC Play på Samsung Galaxy Tab 2 10.1

Hej, jeg har netop talt med TDC Kundeservice, men de kunne ikke hjælpe - de henviste derimod til dette forum, som jeg ikke har prøvet før.

Jeg har lige købt en Samsung Galaxy Tab 2 10.1 og installeret TDC Play app'en via Google Play, men jeg kan ikke få skidtet til at virke/afspille. Har afinstalleret og hentet app'en på ny (adskillige gange efterhånden), og kan også fint logge på, men får fejlmeddelelsen: Der er i øjeblikket problemer med at afspille musik. Det kan skyldes problemer med din netværksforbindelse. Prøv venligst senere.

Jeg har dog ingen problemer med at gå på internettet - er der nogen gode råd herinde?

Hilsen & tak

Ulla

4 Kommentarer

Hej

Jeg har samme problem med min Samsung galaxy tab 2 10.1

Så jeg er også meget interesseret i om andre måske kunne have en løsning på dette problem, eller måske ved hvad det skyldes..

mvh

Jan Hove

Jeg har samme problem på en Google Nexus 7. Jeg har opgivet TDC play der aldrig fungerer og bruger WIMP der kører upåklageligt på alle platforme. Jeg har opsagt mit TDC mobil abonnement af samme årsag og har kun internet hos TDC fordi mit arbejde betaler. Det er ufatteligt atTDC ikke gør noget ved dette skod produkt når de har markedets dyreste priser og den største kundeflugt.Det blev ikke dyrere for mig at skifte til et andet mobil selskab  og tegne et WIMP abonnement.

Virker heller ikke på Samsung Galaxy Tab 3.............er der nogen der har fået en KONKRET svar fra TDC på, hvad årsagen er?

@EtAndetAlias

Da overskriften handler om en Samsung Galaxy Tab 2 10.1 og du har en Google Nexus 7, samt at du har valgt en anden musiktjeneste, er det vist ikke helt det samme problem du har.

@Thorbek       

Jeg så dit indlæg tidligere og der stod i dit indlæg kun ordet "Vi". Synes det er meget mærkeligt at du efter kun et indlæg kan slette et indlæg, eller kan jeg bare ikke regne ud hvad der er sket??? Nu står dit indlæg der, men der står ikke at du har redigeret i indlæget.  Vil du være rar at fortælle hvad der er sket, da en mulig fejl skal raporteres til forumteamet. Skriv evt. en PM til mig.  Det kan du gøre via et link på min profilside.  /t5/user/viewprofilepage/user-id/10409     ps. Det er et kundeforum du skriver i. Jeg er også kunde.     

Anonym-123 skrev:

Hej, jeg har netop talt med TDC Kundeservice, men de kunne ikke hjælpe - de henviste derimod til dette forum, som jeg ikke har prøvet før.

Jeg har lige købt en Samsung Galaxy Tab 2 10.1 og installeret TDC Play app'en via Google Play, men jeg kan ikke få skidtet til at virke/afspille. Har afinstalleret og hentet app'en på ny (adskillige gange efterhånden), og kan også fint logge på, men får fejlmeddelelsen: Der er i øjeblikket problemer med at afspille musik. Det kan skyldes problemer med din netværksforbindelse. Prøv venligst senere.

Jeg har dog ingen problemer med at gå på internettet - er der nogen gode råd herinde?

Hilsen & tak

Ulla

Hej Ulla

Jeg har også en Samsung Galaxy Tab 2 10.1 og har lige hentet og instaleret tdc play på den.

Det hele går godt, men som dig får jeg samme besked.

Så prøvede jeg at åbne tdc play på min samsung galaxie s2. Det hele gik godt indtil jeg ville høre en melodi. Så kom der et skilt der fortalte at for mange enheder forsøgte at bruge musiktjenesten. 

Jeg slukkede tabletten og nu kom et skilt på telefonen om at det for tiden ikke er mulig at spille musik.

Jeg har internet gennem yousee, men har ikke youseemusik abb.,

Jeg har telefonabb. hos tdc, med play kun på telefonen.

Jeg ved at min telefon abb. giver mig lov til at spille musik på min telefon, men jeg ved ikke om det giver adgang til min tablet.

Ved du det Ulla eller en i tråden  eller er der en anden bruger der ved det?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)