Problemer med TDC Play på HTC One x Android version 4.1.1

• GSI
  • Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg er TDC Home Trio Fiber kunde.

Jeg har problemer med den nye APP, TDC Play påmin HTC One x telefon, Android version 4.1.1

Hvis jeg vil bruge faciliteteten Se tv, får jeg kun sort skærm, hvoimod lyden går fint igennem.

Når jeg vil afspille musik så kommer meddelelsen

Ingen adgang til TDC Play. Der er i øjeblikket problemer med TDC Play. Prøv igen senere.

Dette selvom jeg har logget ind på Mit TDC.

Et andet medlem af familien har en HTC Desire HD Android version 2.3.5
Her fungerer alt perfekt, ingen problemer.
Hvad kan dette skyldes, er Appen ikke opgraderet til at fungere på den nyeste Android version 4.1.1?

Findes der en løsning på problemet?

13 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej GSI

Det virker mystisk. Har du været Play tråden, Ulf har lavet igennem?

/t5/TDC-Play/Det-nye-TDC-Play/td-p/107402 

Måske du kan se en løsning der. Hvis ikke, så skriv igen, måske der er nogen som har samme problem løst, der kan hjælpe dig.

Hilsen

Tak for dit svar.
Der er bare ingen hjælp at hente i det du foreslår.

På tråden skrives der:
"Obs! Video understøtter kun Android 4.1 eller tidligere. Der er begr. på terminaler under 1 GhZ, der er kendte prb. med HTC One."
Det er nok her problemet ligger, jeg har Androir 4.1.1

Hvornår kan man forvente at APPen fungerer på den nyeste Android?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej GSI

Jeg kender ikke det officielle svar og kan ikke få det her i påsken.

Mit personlige bud, må være at det er oplysninger du skal finde hos Android fora. Det må være noget med at codec video er lavet i, har nogle udfordringer med Android over 4.1?

Ellers er du velkommen til at vende tilbage efter påske, så kan det være der er mere omkring dette

God påske

Hilsen

Hej Patrick

Nu er påsken overstået og problemet er der stadig.
Noget nyt fra TDC side? Gunnar

Omdømme 3

Hej Gunnar

Ikke just. Har du været omkring diverse fora med Android?

Jeg vil bede dig om, at skrive dit spørgsmål i den "officielle" Play tråd, hvor dem som kan hjælpe, læser med og svarer:

/t5/TDC-Play/Det-nye-TDC-Play-se-ogs%C3%A5-her-ang-WebTV/td-p/107402 

Du er velkommen til at holde fast i mig, send evt. en PM. Vi skal have fundet ud af, hvad det skyldes, er blot nød til at søge info, der hvor vi får svar.

Hilsen

Hej Patrick.

Jeg prøver den anden indgangsvinkel til TDC.

Nej jeg har ikke været på forskellige Android Fora.
Jeg køber og betaler for en servicve hos TDC og anser det derfor som TDC ansvar som leverandør at tingene fungerer på de forskellige devices. Gunnar

Omdømme 3

Hej Gunnar

Det kan jeg godt følge dig i. Vil også håbe du får svar, når du skriver i tråden her

/t5/TDC-Play/Det-nye-TDC-Play-se-ogs%C3%A5-her-ang-WebTV/td-p/107402 

Det er bare sådan, at der rigtigt mange forskellige måder at bruge internettet på - og dermed også tjenesterne. Nogle gange er vi nød til at melde pas på metoden man bruger tjenesten på.  

Jeg tror og håber ikke, at det bliver tilfældet, med din android, idet der jo er rigtigt mange kunder, som så ikke vil kunne bruge Play. Så lad os prøve at trænge igennem.

Grunden til jeg spørger om andre fora er, at jeg selv som Apple mand, med iPhone, iPad og iMac ikke ved så meget om Android. Men jeg ved, at der er rigtigt mange muligheder - mange, mange flere end jeg har med mine enheder, for Android. Så det kunne være en genvej Glad humørikon

God weekend

Hvad er det for et svar?
Jeg er en Mac mand.

Så må du give sagen videre til en som har fostand på det.
TDC udgiver applikationen til at fungere poå forskellige håndsæt og styresysttemer, så forventer man at udbyderen også understøtter afhjælpnning af problemer. Gunnar

Jeg har samme problem, så følger med og håber på en løsning - inden for overskuelig fremtid...

Hej Patrick
Du rådede mig, den 5. april, at hægte mig på en anden tråd i TDC forum og så kunne jeg regne med at mine problemer blev løst.
Men tvært i mod, så fiorsvinder man bare i puljen af utilfredse kunder og jeg har endnu ikke modtaget svar på min henvendelse af d. 5. april

Jeg skrev.

"ne x

Indstillinger den ‎05-04-2013 14:00

Jeg er TDC Home Trio Fiber kunde.

Jeg har problemer med den nye APP, TDC Play påmin HTC One x telefon, Android version 4.1.1

Hvis jeg vil bruge faciliteteten Se tv, får jeg kun sort skærm, hvoimod lyden går fint igennem.

Når jeg vil afspille musik så kommer meddelelsen

Ingen adgang til TDC Play. Der er i øjeblikket problemer med TDC Play. Prøv igen senere.

Dette selvom jeg har logget ind på Mit TDC.

Et andet medlem af familien har en HTC Desire HD Android version 2.3.5
Her fungerer alt perfekt, ingen problemer.
Hvad kan dette skyldes, er Appen ikke opgraderet til at fungere på den nyeste Android version 4.1.1?

Findes der en løsning på problemet? Gunnar"

Du sagde at jeg godt kunne holde fast i dig og det gør jeg nu.
Dette er et opråb om HJÆLP.

På forhånd tak for et hurtigt svar.

M.v.h.

Gunnar

Omdømme 3

Hej Gunnar /GSI

Nu har jeg så læst den tråd for dig og finder dette:

HTC One serien kan ikke afspille TV og film, det bliver løst i næste release.

Det står i øvrigt i beskrivelsen af app’en på Google play at der er disse problemer med terminalen når man henter den via en HTC One X.

Som du kan se på billedet herover, får du besked om at det ikke virker på din telefon, når du henter Play App'en. Det gælder for alle mobiler, med det styresystem, også din. Det kan jeg ikke gøre noget ved.

Der er lige kommet en opdatering til IOS (iPhone), så mon ikke den der løser dit problem også er på trapperne?

Når du skriver

"Du rådede mig, den 5. april, at hægte mig på en anden tråd i TDC forum og så kunne jeg regne med at mine problemer blev løst.
Men tvært i mod, så fiorsvinder man bare i puljen af utilfredse kunder og jeg har endnu ikke modtaget svar på min henvendelse af d. 5. april"

til mig, men faktisk har jeg allerede den 24. marts bedt dig læse tråden omkring dette, hvor jeg finder ovenstående. Du kunne altså have haft en løsning, for næsten 2 måneder siden, om du havde set ovenstående. Det er da lidt ærgeligt? Ikke at dit problem var løst - du kunne stadig ikke se video.

Dette er et forum, dvs, at du selv skal finde svaret på dit spørgsmål. Hvis ingen lige reagerer, må du selv igang Humørikon frustreret

Noget andet er, at dit indlæg ikke er forsvundet i "puljen af utilfredse kunder". Som alle andre kunders indlæg, er dit blevet taget med og der vil blive frigivet en ny version hvor problemet er løst. Så hvorfor du mener at dit indlæg er blevet overset, forstår jeg ikke?

Hilsen

Kære Patrick

Jeg forstår godt din pointe, men jeg synes det er billigt sluppet fra TDC side at sige: Læs en tråd og se om du kan finde et svar og måske selv løse problemet. Der er ca 300 indlæg af forskellig art.

Jeg som kunde betaler dyrt for en service som ikke lever op til hvad leverandøren lover.

Hvis jeg nu holdt betalingen til bage ville jeg hurtigt mærke konsekvenserne af det.

Er jeg imponeret over servicen. NEJ Humørikon frustreret

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BH81 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg må nok også sige at det er er lidt ærgeligt at få sådan en forklaring, da der i god tid har været til at få testet softwaren... 4.1.1 jelly bean er lanceret for ca. 1år siden og nu..

Den nyeste android version som ikke er i beta er 4.2.2 og fra februar

Ligesom android har apple også beta og deres app udviklere har en udvikler konto, således at softwaren kan testes inden en ny IOS opdate rammer markedet.. Det samme har android er jeg ret sikker på.

at der er en ny version til IOS hænger på ingen måder sammen med en ny opdate til android ford det er 2 vidt forskellige systemer.. Men hvis man selvfølgelig bruger en amulatorprogram til at konvatere en IOS app til android app kan jeg da godt forstå der er så mange problemer med android appen hvis ikke appen er udviklet til android..

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)