problemer med tdc play mobilsiden

hejsa

har et problem med tdc play når jeg skal ind og downloade en sang.

bruger track id til at komme ind på siden som jeg tidligere har gjort, men nu er siden begyndt at skrive det her hver gang jeg prøver at gå over til/søge efter en kunstner: redirecting to http://m.tdc.dk/musik/play?file=./index.jsp&tplDir=wap som så er addressen til forsiden på tdc play. så det kører bare i ring og i ring. kan ikke få lov til at finde de numre jeg vil downloade. så................ what to do?

håber i kan løse problemet

hilsen Henrik

12 Kommentarer

samme problem med nokia E52, har snakket med support, de kunne ikke hjælpe....;(

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey Henrik

Det er korrekt - der er fejl på TrackID og søgning i forbindelse med det nye WAPsite. Der bliver arbejdet på det.

DBH

C

Hej Chriz

Har du en idé om hvornår det er løst?

Mvh.

Bent

Omdømme 2

Hey Bent

Der er kommet melding om at søgefunktionen er rettet. jeg har desværre ikke en SE med trackID, så jeg har ikke testet det selv endnu. Så jeg vil gerne høre om det virker for dig.

DBH

C

Hej Chriz

Når får jeg ikke fejlmeddelsen mere, dog kan jeg ikke tilmelde mig (Fast Track), får linket på mobilen via sms, men når jeg prøve at åbne, får jeg time out på en blank side.

Har lavet en playliste online (pc), sender link til mobil, når jeg prøver at åbne det, kommer jeg bare til TDCPLAY startside/søge side og kan ikke se min playliste.

Skriv hvis du har brug for mere info.

Mvh.

Bent

Hej Bent,

har nøjagtigt samme problem som dig mht. til det link jeg modtager i forbindelse med tilmedling til Fasttrack. Fik du løst dit problem og i givet fald hvad gjorde du ?

Knud

Hej Knud

Har desværre ikke fået løst problemet endnu, tror Chriz (TDC Play projektchef) skriver herinde når de har haft tid til at kigge på det...

Mvh.

Bent

Omdømme 2

Hey Knud

Der kører en fejlmelding med den almindelige fast track tilmelding. Jeg rykker på den igen. Vender tilbage når jeg hører nyt.

DBH

C

Omdømme 2

Hey Bent og Knud

Fast track tilmeldingen virker igen. Så hvis mobilen er at finde på tdc.dk/musikmobil så kan den bruges til fast track.

Tak for tålmodigheden

DBH

C

Det virker nu Blinkende humørikon...kunne godt tænke mig at man kunne hente flere nummer på en gang (en hel playliste), er det muligt? Nu får jeg listen, men skal stadig hente nummerne enkelt vis....

Mvh.

Bent

Omdømme 2

Hey bent

Det kan du via fast track fra websiden. Her kan du downloade en hel liste eller album og så overføre filerne manuelt til din mobil - forudsat at du ikke er på en af de mobiltyper som ikke understøtter det. Læs mere på tdc.dk/musikmobil

C

.....Det er super Meget glad humørikon Tak for hjælpen.

mvh.

Bent

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)