Problemer med TDC Play APP

• Deltager
  • 2 kommentarer
Hej :-)

Jeg har lige købt en Lumia 920, på æsken står der at TDC mobilkunder kan sende sms APP til 1209 for at få TDC Play.

Det har jeg gjort, jeg får en sms om at jeg skal aktivere linket og downloade app´en, det har jeg gjort på telefonen, tdc siden åbner og når jeg nederst klikker på TDC Apps, vælger jeg TDC Play Musik Windows Phone, og så sker der sker ikke mere, den blå cirkel bliver ved med at snurre rundt og den skriver henter, jeg har prøvet flere gange, er ikke en "ørn" til alt det smarte, er i tvivl om det er normalt, at der går MEGET lang tid inden man får den hentet?? håber I kan hjælpe.

MVH

CP4672

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej CP4672

Tak for spørgsmålet.

Jeg har ikke personlig prøvet den fremgangsmåde, som du beskriver, men kan se at du får besked på at sende SMSén til 1209, hvilket ikke stemmer overens med vores vejledning på tdc.dk: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=32214

Her skal du sende en SMS med teksten "playapp" til 1919, hvorefter du skulle modtage et link til download.

Kan jeg få dig til at afprøve dette?

Jeg tager fat i dem der sender telefoner ud, så vi kan få rettet op på fejlen, hvis det da er det.

Hilsen Martin

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P