Problemer med Steam og WOW sammen med min Homebox.

• MFA
  • 0 kommentarer
Jeg har haft rigtigt mange problemer med at min Homebox booter spontant. Problemerne er gradvist blevet afhjulpet i takt med at hastigheden på linien er blevet justeret ned. Pt. har jeg en 8mbit/768kbit linie.

Efter sidste opgradering af Homebox softwaren til ver. Fast3DK04_7AH046 er min boks helt holdt op med at boote (hvilket jo er lækkert), men jeg har fået et nyt problem. Det skal lige nævnes at jeg har TDC duo løsning, men jeg har en åben profil, så jeg kan selv konfigurere Homeboxen.

Det nye problem består i at når Homeboxen har været tændt i ca. 2 dage kan man ikke logge på WOW eller Steam. Jeg kan godt surfe på nettet, og hvis jeg foretager en hastighedstest fungere det fint. Der er ingen blokeringer i Homeboxen og jeg kan løse problemet ved at boote min Homeboks. Det virker som om at Homeboxen ikke vil lave forbindelser ud på Internettet på nye porte, men forsat godt kan på port 80. Er der andre som har oplevet noget lign. og evt. har løst det?

Som beskrevet ovenfor, så er problemet først opstået efter opgradering af Homebox softwaren.

4 Kommentarer

Det er forhådenligt ikke særligt lækkert at dine homebox ikke vil boote? Hvordan starter du den ellers op Humørikon med tunge Skulle der ikke have stået REbootet?

On-topic:

Der er nok et eller andet opskurt galt med din homebox. Prøv at nulstille den, vent derefter 20minutter og prøv igen. Virker det ikke, så fang TDC Hotline.

Jeg havde et lignende problem hos et familiemedlem, hvor de ikke kunne anvende nemide på DK Banks hjemmeside. Skiftede de netværk fungerede det fint, og brugte jeg min pc på deres netværk virkede det heller ikke.

Der sørgede jeg bare for de fik en ny homebox, og dette afhjalp problemet.

Så prøv eventuelt Hotline på 80808047 og sweet-talk dem til enten at fejlmelde det, eller sende dig en ny med det samme.

Tak for svaret, og ja, der burde jo nok ha' stået reboote, men på den anden side, så skal den jo kun boote en gang, og derefter skal det bare køre.

Spøg til side, så har jeg slået upnp fra og har ikke haft problemet siden, men det er for tidligt at sige at det har løst problemet.

jeg har, tror jeg, samme problem. Meget ofte, nogen gange flere gange i timen, afbrydes netværket, hvis jeg tager telefonen er der den klasiske gamle dial up moden lyd, og efter et minut eller 2 er alt i drift igen.

Derudover oplever jeg også at jeg jævnligt kun kan komme ind på min google kalender og facebook, alle andre sider kommer op som om der ikke er noget netværk, men hvis jeg genstarter computeret virker det hele igen. Yderligere her jeg 4 forskellige imap mailkonti med masser af undermapper, nogen gange tjekker den fint alle mapper, andre gange skal jeg være glad hvis der kun er fejl på halvdelen. Mon nogle af mine problemer kan afhjælpes ved at deaktivere upnp, og hvor gør jeg i så fald det?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jk44 har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa casarudi

Har du almindeligt pstn telefon i stedet for voip. I så fald er det MEGET vigtigt at for hver et stik du har i væggen som bliver brugt af en telefon skal det bruges et kombifilter ( fåes i telebutikken)

Dette forudsat at det er "gør det selv# installation du har.

mvh

Jan

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)