Problemer med playlister fra mobilen

Har et par problemer med TDC Play i Mit TDC.

Det 1. er at når jeg laver en playliste, f.eks et helt album eller afspiller fra TDC's egne lister, tema/populære/Danske osv og jeg så vil frem til næste sang og trykker frem, så går den ind i min egen Playliste, under Afspilmingsliste og tager de næste nummre derfra, både når jeg bruger de knapper der er på mine ørepropper og når jeg bare trykker videre på mobilen, iPhone4

Det 2. problem, hvis man kan kalde det det, kan man kun overfører til offline hvis man har hørt sangen ?

Det "gamle TDC Play kunne man vælge hele albums og trykke offline uden at hører det.

?????

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Racer

Angående dit første problem, så burde dette selvfølgelig ikke ske. Prøv evt. at geninstallere app'en, og se om problemet fortsætter. Hvis det gør det, vil jeg være taknemmelig for hvis du gad at melde det i denne tråd:

http://go.tdc.dk/qhszh .

På den måde får vi indsamlet al det feedback vi kan, angående TDC play og Mit TDC app'en, så vi kan forbedre det i fremtiden.

Angående dit andet problem, er jeg ikke sikker på jeg forstår det som du har formuleret det der. Men det lyder som noget feedback, du også kan skrive ind i dit indlæg på den førnævnte forum tråd.

Hilsen

Alex

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)