Problemer med play i Mit TDC

• Rwk
  • 0 kommentarer
Hej, jeg har mit tdc på min iphone og siden i går vil den kun afspille de numre jeg allerede har hentet ned. Nye sange som jeg finder vil den ikke spille. Er der andre der har det problem? Hilsen Rebecca

8 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Rebecca.

Er der stadig et problem? Prøv evt. at geninstallere app'en hvis der er.

Alex

Hej.

Jeg har forsøgt at geninstallere app'en.

Men det betyder også at jeg mister de Playlister jeg har lavet, så det vil jeg helst undgå.

Den kom op at køre igen, hvordan ved jeg ikke, for det havde ikke noget med geninstallationen at gøre. Men problemet er tilbagevendende. Forleden dag blev jeg igen "næget adgang".

Venlig hilsen

Rebecca

Hej jeg har selv samme problem på ipad, du må meget gerne dele hvad du finder af løsning .

Mvh Frank
Jeg har også problemer - har mistanke om at det har noget at gøre med, om jeg har været på det hjemlige trådløse net som TDC login er knyttet til og har afspillet fra mitTDC appen?

Lige nu sker der det at den aktive playliste, som jeg spiller fra og som var oprettet inden jeg var på hjemmenetværket stadig kan spille, men nye numre tilføjet playlisten tjekkes bare og springes over! Samme problem er oplevet flere gange. Geninstallation af app'en løser problemet, men sletter mine playlister, så jeg er ikke helt begejstret...

Omdømme 1

De playlister man laver fra sin PC, kan tilgås fra mobile enheder, og bliver ikke slettet hvis man geninstallerer app'en.

Desværre bliver de playlister man laver fra mobile enheder kun gemt lokalt, og går derfor tabt ved en geninstallation.

Mit TDC app'en er stadig et "Work in progress", og den feedback i har kommet med her, er sendt videre til udviklerne. Glad humørikon

hej min pc vil heller ikke spille musikken på tdc play uden at jeg henter musikken

Omdømme 1

Der er i øjeblikket problemer med TDC Play.

Det er fejlmeldt, og der arbejdes på højtryk for at få det op igen. Du kan følge forløbet her:

http://go.tdc.dk/jcmyj

Tak for svaret, Alex. Jeg synes helt sikkert at mitTDC app'en er rigtig god og jeg bruger den meget. Derfor vil det selvfølgelig også være godt hvis den bliver endnu bedre. Og derfor får du lige lidt mere input, som du jo så også kan bringe videre, hvis du vil. Meget glad humørikon

Jeg har en iPad, som kun bruges via trådløst netværk. Primært på hjemmenetværket. Den har naturligvis også app'en installeret, så alle de fine funktioner med play, radio og tv osv. virker på den. Der er dog et par "sjove" detaljer

1. Det kræver en mobiltelefon, som kan modtage en kode, der skal tastes ind i app'en for at den kan bringes til at fungere. Selv om jeg jo logger på mit TDC og kører på hjemmenetværket.
  2. Her til morgen oplever jeg så flg. : Starter appen og vælger TDC Play. Får besked at efter 30 dage skal koden fornyes. Ned og finde mobiltelefonen, så jeg kan få en kode. Indtaster kode og tilføjer nye numre til playlisten. Og så har jeg samme problem, som på mobilen - gamle numre på playlisten afspiller fint, mens nytilføjede ikke vil spille. Slet og geninstallation af app'en og nyt log ind på mit TDC løser situationen - og nu skulle jeg ikke ned og finde mobilen for at få en ny kode??
Jeg må se at få lavet nogle playlister på PC'en Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P