Problemer med opsætning af TDC mail på min iPad

Hej,

Jeg har forgæves prøvet at sætte mit TDC mail op på min iPad. Jeg har fulgt jeres vejledning nøjagtigt, kommer til punkt 7, hvor jeg få beskeden: Cannot connect using SSL. Jeg trykker på YES.

Men så få jeg beskeden: Cannot get mail. The user name or password for "pop3.mail.dk" is incorrect".

Hvad gøre jeg forkert? Jeg bruger mine e-mail adr og password til min TDC webmail, og de er korrekt få jeg kan logge på med dem lige nu. Er der en anden user/password jeg skal bruge og hvor kan jeg finde dem?

Hjælp!!!!

3 Kommentarer

Hej non-tekki

Du skriver I og jeres vejledning. dette er et kunede til kunde forum og jeg vil godt prøve om jeg kan hjælpe.

Ved oprettelse af bredbånd har du valgt en email-adresse og et Password. Den email-adresse skal du bruge som Brugernavn i opsætningen til dit postprogram på din pc/ipad, sammen med omtalte password. Hvis du ikke kan huske det password, kan du gå ind på webmail og oprette et nyt pasword sådan:

Log ind på mit TDC med dit TDC-logon(samme som til forum) Klik på Webmail-linket ude til højre.
Klik indstillinger - klik password.
Der kan du oprette et nyt password, til dit postpogram/ipad.

Hej MajaH

Tusind tak for hjælpen, nu har jeg endelig mail på min ipad.

mvh Non-tekki

Hejsa, jeg har et lign. problem, at den nægter at anerkende adgangskoden, ipad'en bliver ved med at sige forkert adgangskode selvom jeg kan logge på herinde på mit tdc via en browser, nogen gode ideer ?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)