6 Kommentarer

Hej Pipchen Glad humørikon

Jeg har svaret på dit andet indlæg vedr. samme, men skriver for god ordens skyld svaret her også Glad humørikon

Nu står der desværre ikke så meget i dit indlæg, om hvor du oplever problemet. Det jeg dog kan henvise dig til, er denne vejledning til opsætning af mail på ipad. Denne viser trin for trin hvad der skal gennemgåes: http://go.tdc.dk/rzrmn

Har du yderligere spørgsmål, er du velkommen til at skrive tilbage her på tråden Glad humørikon

Hilsen Camilla

TDC kunderådgiver

Tak for svaret. Det er den tråd jeg har brugt til opsætning af mail på min IPad.
Men jeg bliver ved med at få en besked om at pop3.mail.dk ikke svarer. Altså er der ikke hul igennem.
I delen der omhandler de indgående mails, har jeg skrevet
pop3.mail.dk
Min email Adr.
Min kode ( den der kan ændres under indstillinger )
Nogen løsninger på mit problem ?
Mvh pipchen
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints giweo har modtaget fra andre medlemmer.

BruerID er ikke din mailadresse, men dit 12-cifret kundenummer.

Hej Lars Glad humørikon

Det er korrekt at det hang sådan sammen før i tiden, men nu skal man indsætte sin mailadresse som brugernavn Glad humørikon

Hilsen Camilla

TDC Kunderådgiver

Hej igen pipchen Glad humørikon

Er du sikker på at det er den korrekte adgangskode du bruger? Jeg vil anbefale dig at kontakte TDCs hotline, så de kan hjælpe dig med at tjekke dette og evt. få en ny.

Nummer og åbningstider til Hotline, kan du finde her: www.tdc.dk/kontakt

Håber de kan hjælpe dig videre. God weekend til dig Glad humørikon

Hilsen Camilla

TDC Kunderådgiver

Hej.

Prøv at checke opsætningen af mailkontoen. TDC Mail sendes ikke krypteret. Måske er indstillingen for krypteret mail (sikker forbindelse) markeret, og så virker forbindelsen ikke. Andre brugere har haft problemer af den årsag.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)