problemer med multiroom

Har problemer med multiroom, kan ikke se optaget tv på denne, og er plus bruger, og har genstartet alt, og prøvet at bytte harddisken og multiroom en uden held. Får en besked om at der ikke er optaget programmer tilgængelige. 

Gode forslag modtages med tak.

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints GTH har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Moster

Jeg kan umiddelbart forestille mig 2 årsager til dit problem. Det kan skyldes forsinkelser på dit LAN (kabler mellem modem og de 2 digitalmodtagere) Det kan også være fordi én af Digitalmodtagerne kører med en ældre version af softwaren, der forhindrer afspilning af optagelser på Multiroom.

Jeg vil bede dig tjekke følgende på begge boxe. På fjernbetjening tastes: Menu/Indstillinger/Generelt/

Under generelt vælges systeminformation. Tjek Klientversion i 2 linie...

Versionsnummer på Klient skal være 1.6.xxx - så bør det virke. Hvis versionsnummeret står til 1.2.xxx, er det årsagen til problemet, og det skal rettes herfra.

Hvis versionsnummer er OK, kan du evt prøve at skifte LAN kabler til dine digitalmodtagere - eller kontakte TDC Hotline, for at få oprettet en fejlmelding - så der kan blive startet fejlretning.

Nummeret til Hotline finder du her http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_kon_tv

Håber det hjælper dig lidt videre.

Mvh. Gitte

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)