Problemer med Market download

Hej,

Jeg har nu opdateret min x10mini med softwareversion 2.1. Jeg har fået mit internet til at virke ved at ændre på indstillingerne for APN. Efter opdateringen kan jeg ikke download fra Market længere. Det problem har jeg tidligere haft, men der fungerede det igen efter, at jeg havde ændret på indstillingerne for APN. Er der nogen der kan hjælpe?

Bianca

17 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej 1984bxnl

Tak fordi du har valgt at stille dit spørgsmål inde på TDC Forum.

Vi har læst dit indlæg med stor interesse, men vi kan desværre ikke besvare dit spørgsmål.

Vi har to andre tråde omkring Sony Ericsson x10 og opdatering, det kan være, det har noget med det at gøre. Ellers vil anbefale at du søger på google.dk omkring problemet.

Du kan se de andre tråde her:

/t5/Mobil/Android-2-1-til-X10/td-p/3392

/t5/Mobil/TDC-Play-p%C3%A5-X10-mini-Pro/td-p/3658

Håber du får løst dit problem, ellers er du også velkommen til at skrive herinde igen.

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

Martin:  Nu har TDC Play ikke noget og gøre med Android market Glad humørikon - Men ja det er åbenbart et problem i øjeblikket, om man så har 1,6 eller 2.1 - Prøv og gå ind og slet opdateringen til Android Market - Det har virket hos nogen.

Fejlen findes desværre hos google/android og de skulle være klar over problemet, så vi må håber de får det løst hurtigst muligt.

Hej

Jeg har samme problem på min X10i, Efter update til 2.1

Når jeg vil download fra market står der bare "starter download" og så sker der ikke mere.

Har overvejet om det muligvis kan have noget med APN' instillingerne at gøre,

Da market virker fint hvis jeg går på WIFI,

Håber der er nogen som kan hjælpe også med dette

PS - "Fejlen findes desværre hos google/android og de skulle være klar over problemet, så vi må håber de får det løst hurtigst muligt"

Fatter ikke at jeg så kan hente på WIFI

Chlaand

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg har et lille tip til hvordan i kan downloade på marked uden wifi.

hvis man sletter proxy i APN så virker det unden problemer på edge og 3G

Det virkede !!!!!!

Tak For hjælpen

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Velbekomme da.

Vi er jo til at at hjælpe hinanden ikke?

Det virkede også her. hvorfor aner jeg ikke

Omdømme 2

Den internetindstilling som Android henter er en standart instilling som ikke virker helt optimalt af en eller anden uforklarlig grund, men hvis man fjerner proxyserveren i indstillingen så får man den helt optimale indstilling som altid vil virke om man er på Edge eller 3G.

Men hvorfor proxy ip adressen er med ved jeg desværre ikke

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Alle

Det er jo netop formålet med forum. Her fremgår det tydeligt, at I tilsammen ved langt mere, end vi her, "inden for murene" har mulighed for at vide.

Det er så fedt, når der lige kommer det lille råd, som kan hjælpe mange. I kan enda hjælpe andre endnu mere, hvis I bruger den knap - "Syntes godt om", med tomlen op. Så vil svaret få en masse stemmer og blive rykke op på forsiden, så andre kan se, at der er noget som er værd at tjekke.

Derudover, kan selv det svar, som hjalp, markeres som "Løsning", af den, som startede tråden. På den måde vil andre kunne se, at her er der en løsning - og hoppe direkte til den.

Læs mere om det her:

/t5/Om-TDC-og-TDC-Forum/ct-p/Intro

Hilsen

Omdømme 2

Hej Patrick

Jeg er helt enig med dig i at denne tråd er et vask ægte guldkorn til dette forum. Og at det lille tip rent faktisk virker er så mere "guld" efter min mening og så varmer det da også godt i ens "nørde" hjerte at når man poster sin erfaring/løsning og man får af vide at det rent faktisk virker andre steder så bliver man da meget glad for at have delt den med andre som også sidder med problemet.

Men det undrer mig bare meget at den proxy kan skabe så meget splid efter en opdatering af et styrersystem på en mobil, men der er jo visse ting vi "nørder" nok aldrig bliver kloge på ;-)

Nu skriver du at vi "os brugere" ved langt mere end i gør "inden for murene" der vil jeg så ikke lige give dig helt ret, jeg har faktisk oplevet en TDC medarbejder vide mere om en mobil en jeg selv gjorde, om vedkommende selv havde den model ved jeg ikke, men blev da overresket over at rådgiveren kunne SÅ meget, men har så desværre også oplevet knap så gode rådgivere som skulle have hjælp til at finde fejlen. Men igen vi alle skal jo lære noget nyt hele tiden.

Rådet om proxy serveren er også givet videre til et par af mine lokale TDC butikker i det område hvor jeg bor i, men om de så bruger det ved jeg ikke.

Men jeg kan så glæde mig over at rådet er blevet modtaget med kyshånd herinde.

Tak for et super godt forum og til alle moderatore og rådgivere vil jeg sige keep up the good work guys and girls.

Skide godt koncept TDC har fundet på her...

Vi har opdateret og slettet proxy - også slettet port - og sat på igen - stadig uden at kunne hente i markedet - dowmload mislykkedes.....

Nu ved jeg ikke, hvad vi mere kan gøre. Det er det eneste, der ikke virker på telefonen.

Blot undrer jeg mig over at apn står til telmore - når vi har tdc. Har ikke på noget tidspunkt ændret i

denne indstilling?

Har indtil for en måneds tid siden ikke haft problemer med markedet, tror at det er en automatisk opdatering, der har lavet problemet.

Kan I hjælpe med andre råd?

kunne det evt. hjælpe at nulstille til standard?

Omdømme 2

Hvis du siger du har slettet proxy så burde det også virke, men ved at der har været nogle problemer med market på android da der er kommet en opdatering til marked..

Men prøv at slet kun proxy og genstart telefonen, så skulle det meget gerne virke

Det har jeg gjort - igen - og det virker desværre stadig ikke.

Jeg fik at vide i tdc-butikken, at det kunne hjælpe at logge af google-kontoen og logge ind igen, men desværre kan mine unger ikke huske kodeordet - og heller ikke hvilken mail, det er sat op til (hvilket heller ikke gør det nemmere). Jeg ville så prøve at lave en ny google-konto og lægge på, men hvis jeg går under basisindstillinger, opsætningsvejledning, så kan jeg ikke aktivere Google-konto konfigurer google konto - den er lysegrå og kan ikke vælges.

Hej,

Jeg havde samme problem med min SE X10, jeg fjernede market opdateringen og så virkede det igen. Problemet er vist at den nye opdatering af Market kan give problemer på visse mobiler. 

Omdømme 2

Ja jeg har også problemer med den nye marked update.

Hvor fjerner jeg market opdatering? Har nemlig samme problemer.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)